Telit הטמיעה את מערכת אבטחת הדואר האלקטרוני של ProofPoint

לדברי מור אשר, מנהל תשתיות ואבטחת מידע גלובלי ב-Telit, "הרחבנו את מערך ההגנה על נכסי החברה, הוספנו יכולות הגנה מתקדמות שהיו חסרות לנו - והורדנו את תקורת הניהול"

רון כהן, מהנדס מכירות באינוקום מקבוצת אמן. צילום: קובי קנטור

Telit, הפועלת בעולם האינטרנט של הדברים, הטמיעה את פתרון אבטחת הדואר האלקטרוני של Proofpoint.

הפרויקט ארך כחודש והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים. Proofpoint מיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן.

ל-Telit דרישות גבוהות לאבטחת המידע של מערכותיה, ולכן בחרה להטמיע את פתרון האבטחה מבוסס הענן. בשל הפרויקט, נחסכה אחזקת חומרה ייעודית לאבטחת הדואר האלקטרוני.

כחלק מהמערכת, הוטמעה ב-Telit מערכת ה-Targeted Attack Protection, המספקת הגנה מהתקפות סייבר ממוקדות בדואר האלקטרוני, המנטרלת איומי אבטחה הנשלחים במייל וכוללים קישורים לאתרים זדוניים.

בלא התערבות יד אדם

מערכת אבטחת המידע משרתת 1,100 עובדי Telit ברחבי העולם, והיא מספקת להם הגנה מפני מתקפות ממוקדמות הונאה בדואר האלקטרוני.

מור אשר, מנהל תשתיות ואבטחת מידע גלובלי ב-Telit, אמר כי "אנו מספקים פתרונות אינטרנט של הדברים מקצה לקצה, ומאפשרים העברת מידע בין מכשירים טכנולוגיים, בלא התערבות יד אדם".

לדבריו, "הפרויקט הביא לכך שהרחבנו את מערך ההגנה על נכסי החברה, הוספנו יכולות הגנה מתקדמות שהיו חסרות לנו – והורדנו את תקורת הניהול, על ידי שימוש בשירות המנוהל בצורה מיטבית".

רון כהן, מהנדס מכירות באינוקום מקבוצת אמן, הוסיף כי "המערכת מספקת לעובדי Telit שירות טוב ומאובטח עבור פעילותם העסקית".

"הפתרון של ProofPoint מספק תכונות חדשניות בתחום אבטחת הדואר האלקטרוני הכולל יכולות 'ארגז חול' ושירות URL Defense – המספק הגנה מפני איומי דוא"ל מתקדמים, הונאות ואיומי כופרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים