מהם השיפורים בחיי המשתמש בעדכון החדש ל-Windows 10?

לפי דיווחים, אחת התכונות המדוברות היא הוספת לשוניות בתוך אפליקציות ● כך ניתן יהיה למנוע פתיחת חלון חדש עבור כל מופע שהוא, דבר שמקשה על המעבר בין היישומים ומציאת החלון המדויק בו רוצים באותו רגע לעבוד

האם מיקרוסופט תעמוד במילתה ולא תספק יותר עדכוני אבטחה ל-Windows 7? צילום: BigStock

במקביל להשקה של העדכון הגדול החדש עבור Windows 10, שזכה בעברית לשם "עדכון היוצרים", החלו במיקרוסופט (Microsoft) כבר לשחרר תכונות ויכולות חדשות לבדיקה לקראת העדכון הגדול הבא שמכונה בינתיים Redstone 3.

אחת התכונות הללו היא שימוש בלשוניות בתוך אפליקציות, בדומה ללשוניות המוכרות למשתמשי הדפדפנים השונים.

לפי הדיווחים, מיקרוסופט אף מתכננת לשחרר API שייקל על המפתחים לשלב לשוניות באפליקציות שלהם. כך ניתן יהיה למנוע פתיחת חלון יישום חדש עבור כל מופע שהוא, כפי שקורא רבות בעת שפותחים כמה וכמה מסמכי Word בו זמנית, או מספר חלונות של סייר הקבצים.

במקום המצב הנהוג כיום, כל המופעים של אותו יישום יוצגו מתחת לכותרת שלו, עם לשוניות שנושאות את השם.

במצב הנוכחי, כל מופע כזה גורם לפתיחת חלון חדש, וזה מקשה על המעבר בין היישומים ומציאת החלון המדויק שרוצים לפתוח באותו רגע כדי לעבוד בו. זה גם יקל במקצת על שורת המשימות – כיום, מופעים של אותו יישום מוצגים כמו ערימה קטנה שיש להניח מעליה את סמן העכבר כדי שיוצגו מיני חלונות שמציגים את התוכן בפועל.

משתמשי Office ותיקים יכולים להיזכר שבגרסאות ישנות יותר של Windows עם Office כך זה בדיוק התנהל. בנוסף, יש לזכור שמדובר בבדיקה בלבד, ואין לכך אישור ממיקרוסופט עצמה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סובל ממיקרוספט

    העדכון החדש (CREATORS) נוראי! אחד האסונות שפקדו את המחשב שלי. מגרסה לגרסה זה נעשה רע יותר, איזה יאוש... בקרוב אצלכם.

אירועים קרובים