סמסונג השיקה שני מחשבי Galaxy Book מבוססי Windows 10

המכשירים החדשים מגיעים עם מסכים בגדלים של 10.6 אינץ' ו-12 אינץ' ● החברה השיקה גם את הטאבלט מבוסס האנדרואיד Galaxy Tab S3 וגרסה חדשה של משקפי המציאות שלה

ה-Galaxy Book 12. צילום: יח"צ

ההערכות שסמסונג (Samsung) אמורה להשיק מחשבי 2-ב-1 מבוססי Windows 10 התבררו כנכונות מיד עם פתיחת הכנס הסלולרי השנתי בברצלונה, MWC. החברה הכריזה אמש (א') באירוע על שני מחשבי Galaxy Book, עם מסכים בגדלים של 10.6 אינץ' ו-12 אינץ'. כמו כן, היא הכריזה על הטאבלט מבוסס האנדרואיד Galaxy Tab S3 – הדור השלישי למשפחת הטאבלטים האיכותית של החברה, שמגיע עם מערכת אנדרואיד 7 (Android 7) החדשה, היישר מהקופסה.

על אף שמדובר במחשבים שונים ובמערכות הפעלה שונות, תומכים כלל המכשירים החדשים ב-Samsung Flow – יכולת שמאפשרת לסנכרן בין הטלפון החכם לטאבלט, וכך לקבל הודעות והתראות זה מזה. הכוונה היא שניתן להשתמש בטאבלט ולקבל את ההתראות מהטלפון, כולל על שיחות, הודעות ווטסאפ (WhatsApp) וכדומה.

מאפיין זהה נוסף הוא התמיכה ב-S Pen, העט האלקטרוני של סמסונג, שבפני עצמו עבר מקצה שיפורים: הוא מציע כעת קצה חד, בעובי של 0.7 מ"מ בלבד, ואפשרות לרשום פתקים במהירות על גבי מסך המחשב או הטאבלט. בנוסף, תומכים ה-S3 וה-Book 12 בתכני וידיאו בתקן HDR10, שאמור לספק איכות גבוהה יותר וצבעים מדויקים יותר למי שמרבה לצפות בסרטים במכשירים הניידים.

ה-S3 מבוסס על Snapdragon 820 של קוואלקום (Qualcomm), במהירות מרבית של 2.15 ג'יגה-הרץ. המסך שלו נותר בגודל של 9.7 אינץ' וברזולוציה של 2,048 על 1,536 פיקסל. הוא מגיע עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה, עם אפשרות הרחבה בעוד 256 ג'יגה-בייט לכל היותר, מצלמת 13 מגה-פיקסל מאחור ו-5 מגה-פיקסל מקדימה וסוללת 6,000 מילי-אמפר, שאמורה להספיק לפחות ל-10 שעות עבודה. עובי המכשיר הוא 6 מ"מ בלבד.

ה-Galaxy Book 12 גדול מה-10.6 לא רק בהיבט של המסך – הוא גם מכשיר מתקדם הרבה יותר. דגם ה-10.6 מגיע עם מסך TFT ברזולוציית FHD, לעומת פאנל AMOLED איכותי יותר וברזולוציית 2K של האח הגדול. המעבד של ה-Book 10 יהיה Core m3 מהדור השביעי של מעבדי אינטל (Intel) במהירות 2.6 ג'יגה-הרץ לכל היותר, ואילו של ה-12 יהיה Core i5 מהדור השביעי במהירות של 3.1 ג'יגה-הרץ.

מה עם הזיכרון?

המחשב ההיברידי הקטן יותר מוצע עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ועם 64/128 ג'יגה-בייט זיכרון מסוג eMMC, שמשולב בטלפונים בדרך כלל. במקרה של ה-Book 12, ההצעות עומדות על 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה וכונן SSD בנפח 128 ג'יגה-בייט. המחשבים הללו אמורים לספק כ-10 שעות עבודה והם תומכים בטעינה מהירה. עוד הבדל הוא שלמחשב ה-Book 10 יש מחבר USB-C יחיד בעוד של-Book 12 יש שניים.

בנוסף, השיקה סמסונג את הדור השני של משקפי המציאות שלה, ה-Gear VR. אלה מגיעים עם בקר שאמור להקל על הניווט בעולמות הווירטואליים, במיוחד במשחקים. הגודל של העדשות שלהן הוא 42 מ"מ ושדה הראייה שלהן הוא 101 מעלות.

סמסונג טרם מסרה מחירים ואת המועדים בהם המכשירים החדשים יגיעו לשוק.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים