בלקברי הכריזה על מכשיר חדש בעיצוב קלאסי

ה-KEYone, שעד להשקתו כונה Mercury, מבוסס על אנדרואיד 7.1, אבל מזכיר מאוד בעיצוב את המכשירים הוותיקים של החברה - בעיקר בזכות המקלדת הפיזית שממוקמת בתחתית המכשיר

מראה קלאסי, אבל סופר-עדכני. KEYone. צילום: יח"צ

כנס המובייל השנתי מתחיל רק מחר (ב') באופן רשמי, אבל כבר אתמול בערב הגיעה ההכרזה הראשונה על מכשיר טלפון חדש, והיא מגיעה מבית בלקברי (BlackBerry) שיחד עם היצרנית בפועל TCL הציגו את KEYone – טלפון שאמנם מבוסס על אנדרואיד, אבל מזכיר מאוד בעיצוב את המכשירים הוותיקים של החברה, בעיקר בזכות המקלדת הפיזית שממוקמת בתחתית המכשיר.

אמנם המקלדת של ה-KEYone – שעד להשקתו כונה Mercury ו/או DTEK70 – הינה פיזית, אבל היא תומכת במגוון של קיצורי דרך כמו החלקה ימינה/שמאלה על המקלדת כדי לעבור בין דפי הבית או החלקה מעלה/מטה כדי לגלול בדפי אינטרנט ארוכים. כמו כן, גם אפשר להצמיד לכל מקש פעולה או קיצור דרך למי שמוצא שזו דרך מהירה יותר עבורו לנוע בין אפליקציות. המכשיר אף כולל חיישן טביעת אצבע ממשוקם בתוך מקש הרווח עצמו.

מבחינת תצורה מוכוון המכשיר לשוק הביניים עם מסך בגודל 4.5 אינץ' ברזולוציה של 1,620×1,080 ביחס ההיבט 3:2 הדי-ייחודי למכשירים שונים של בלקברי, והמעבד הוא Snapdragon 6235 מתומן הליבות של קוואלקום (Qualcomm). זיכרון העבודה מסתכם ב-3 ג'יגה-בייט והאחסון הפנימי הוא בנפח של 32 ג'יגה-בייט והוא ניתן להרחבה. המצלמה מאחור היא עם חיישן IMX378 של סוני (Sony) בגודל של 12 מגה-פיקסל והקדמית היא בגודל של 8 מגה-פיקסל.

הסוללה עמה מגיעה KEYone היא בנפח עבודה של 3,505mAH והיא תומכת בטעינה מהירה. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 7.1 מהקופסה, וכרגיל החברה מבטיחה עבורו עדכונים מהירים, כפי שהיא הוכיחה עד עכשיו במכשירי האנדרואיד הקודמים שלה. ההשקה שלו בפועל מיועדת לאפריל הקרוב, ובאירופה מחירו אמור להיות כ-635 דולר, מה שאומר בישראל – הקצה העליון של שוק הביניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים