דיווחים: סמסונג תחזיר את "המכשיר המתפוצץ"

למרות הריקול והנזק התדמיתי שה-Note 7 גרם לה, החברה מתכוונת למחזר את המכשירים שאספה ולהפיץ אותם במדינות מתפתחות

גיוס בעקבות האסון. Note 7. מקור: אתר סמסונג

האם סמסונג (Samsung) מתכוונת להקים לתחייה את ה-Galaxy Note 7? למרות ההתפוצצויות של המכשיר, הריקול שהחברה נאלצה לעשות לו, הפסקת הייצור והנזק התדמיתי האדיר שנגרם לה – התשובה היא כן, לפחות לפי ה-Korea Economic Daily.

האתר מצטט מקור מסמסונג שהעדיף שלא להזדהות, שלדבריו החברה שוקלת "למחזר" את המכשירים שאספה ולהחליף בהם את הסוללה, כדי להקטין את הפסדיה בשל המכשיר התקול, שנאמדים בכשישה מיליארד דולר.

לפי הדיווח, הענקית הדרום קוריאנית מתכננת להשיק את המכשירים המוחדשים ביוני הקרוב, לאחר שתחליף את הסוללה הבעייתית בסוללה קטנה יותר, ויחד עימה כמה רכיבים קשורים נוספים שיוחלפו.

מספר מכשירי ה-Note 7 שקיים במלאי של סמסונג עומד, לפי הדיווחים, על חמישה מיליון: כ-2.5 מיליון שהיו בו מבעוד מועד וכ-2.5 מיליון שהוחזרו.

ההערכה: המכשירים יופצו במדינות מתפתחות

בהתחשב בכך שמכשירים מוחדשים אינם זוכים לפופולריות גדולה בקרב משתמשים בשווקים מפותחים, נראה שהחברה תפיץ את ה-Note 7 הממוחזר בשווקים מתפתחים, בעיקר בהודו ובווייטנאם.

בעבר מכרה החברה מכשירים מוחדשים של כמה מדגמי הדגל שלה, כמו ה-Galaxy S6 וה-Note 4. גם אפל (Apple) עשתה זאת, בפעם הראשונה בתולדותיה, בנובמבר האחרון.

סמסונג סירבה להגיב.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טוני זיו

    מהלך ששני הצדדים מרווחים, גם סמנסוג וגם הצרכנים. הצרכנים יכולים לרכוש טלפון "יקר" במחיר מוזל וסמסונג מקטינה את ההפסדים שלה. כמובן כל עוד סמסונג באמת תטפל בבעיה של הסוללה במכשירים.

אירועים קרובים