"המטרה: למנוע 'מלחמה' בין האפליקציות הארגוניות – שפוגעת בתהליכים העסקיים"

"על מנת למנוע את ה-'מלחמה', מערכת האחסון נדרשת לספק זמן תגובה קבוע ונמוך, של 1 מילי-שנייה, תוך מתן שירות למספר אפליקציות ובסיסי נתונים בו זמנית", אמר רון דוידי מנהל פיתוח עסקי לאזור EMEA בקמינריו

רון דוידי, מנהל פיתוח עסקי לאזור EMEA בקמינריו. צילום: פלי הנמר

"עולם המחשוב נמצא בעידן בלתי צפוי. התחרות בעולם העסקי מאלצת ארגונים להיות חדשניים ולפתח שירותים עסקיים, כדי להעניק לארגון שלהם יתרון משמעותי. אותם שירותים עסקיים חדשים נשענים על אפליקציות ובסיסי נתונים מודרניים, שמתפתחים גם הם כל הזמן", כך אמר רון דוידי, מנהל פיתוח עסקי לאזור EMEA בקמינריו.

הוא ציין ש-"הגידול המסיבי ביישום אפליקציות ובסיסי נתונים חדשים גורם לעלייה משמעותית ולא צפויה בכמויות המידע, ומייצר עומס עבודה לא צפוי על מערכת האחסון. האתגר הוא להכיל את גידול המידע מבלי לפגוע בביצועים. מערכת האחסון נדרשת לספק זמן תגובה קבוע ונמוך, של 1 מילי-שנייה, תוך מתן שירות למספר אפליקציות ובסיסי נתונים בו זמנית, כדי למנוע 'מלחמה' בין אפליקציות, שפוגעת בתהליכים העסקיים. מצב זה נקרא Mixed Workload – עומסי עבודה מעורבבים".

דוידי היה אחד מדוברי המפתח במפגש פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך בסוף השבוע ביוהנסבורג, בהשתתפות עשרות מנמ"רים בכירים ממגזרי המשק השונים ומנהלים בכירים של חברות טכנולוגיות.

במהלך הכנס נערכו שני ימי דיונים, שכללו הרצאות של מנמ"רים ומנכ"לים חברי הפורום וארבעה מושבים, שעסקו ברגולציה, סייבר, רשתות חברתיות והתפוצצות המידע. המנחים היו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ורונן זרצקי, יו"ר פורום C3 ומנהל התכנים של הכנס. יום הדיונים השני נערך בקמפוס המפואר של Dimension Data, שחנכה פעילות ראשונה מסוגה עם MedOne הישראלית בתחום המעבר של דטה סנטרים לענן.

כיצד משפיע הגידול על ה-TCO?

לדברי דוידי, הגידול הלא צפוי בנפח האחסון ובדרישות הביצועים משפיע ישירות על עלות הבעלות הכוללת (TCO) של מערך האחסון. "בשונה מעלות הרכישה ההתחלתית, החד פעמית, ה-TCO מגלם בתוכו עלויות כגון נפח אחסון לשימוש בפועל; גידול עתידי בנפח אחסון ו/או ביצועים; עלות תחזוקה מעבר לשלוש שנים; ודברים נוספים", ציין.

עוד הוא ציין שעל פי אנליסטים, ברור כיום יותר מתמיד שמערכות אחסון מרכזי מבוססות טכנולוגיית פלאש – All-Flash Arrays – יהוו פלטפורמת האחסון העיקרית בדטה סנטרים לכל סוגי הארגונים – SMB ואנטרפרייז. לדבריו, "כתוצאה מכך שמערכות All-Flash הן תקן דה פקטו בזרם המרכזי של מערכות האחסון, לכל יצרן אחסון משמעותי יש כיום פתרון אחסון מרכזי – All-Flash Array".

בחלק האחרון של דבריו סיפר דוידי על פעילות קמינריו בישראל. הוא ציין שהסניף הישראלי פיתח את פתרון ה- All-Flash של החברה ואמר כי "הארכיטקטורה הגמישה של קמינריו יודעת להתאים את עצמה באופן אוטומטי לכל סוג סביבה, ובכך להבטיח החזר השקעה טוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים