סנאפצ'ט: כי לצלם סלפי ולראות בתמונה רוח רפאים זה הכי לגיטימי

בחורה צעירה שעסקה בצילום סלפי עם מסנן מיוחד ובהעלאתו לרשת החברתית, מצאה שד בדמות כלב שניבט אליה מהתיעוד המצמרר

מתעוררים באפליצקיות. אילוסטרציה: BigStock

משתמשת סנאפצ'ט (Snapchat), רייצ'ל גרדינר בת ה-22, צילמה את עצמה עם מסנן שהיה אמור להוסיף קשת פרחונית לשערה, כשגילתה פרצוף שטני בתצלום הסלפי שלה. היא חשפה בסוף השבוע את הסיפור על ה"שד" המצמרר שהופיע בתמונתה.

גם טארה מק'פאדן בת ה-25 נחרדה לראות פנים נוספים שהופיעו בתמונת סלפי שעשתה. היא עסקה בצילום עצמה בתוספת מסנן משעשע בדמות כלב, כשגילתה עיניים רושפות לא מוכרות בוהות בה. מסנן הכלב שבו השתמשה מק'פאדן היה אמור להוסיף לה אוזניים, אף, קולר ולשון כלב חמודים, אלא שהיא לא ציפתה למצוא עוד זוג עיניים שבוהות אליה בחזרה מהצג.

ההסבר הטכני אולי ירצה כל בעל חשיבה רציונלית – תכונת זיהוי הפנים של האפליקציה יצרה דמות מיני של אדם עטור זר, ובמקרה השני הייתה זו תוספת של 'כלב' מוקטן שהגיח והופיע על צווארה של המשתמשת. אלא שהמשתמשות לא התעמקו יותר מדי בהסברים הטכניים, ומן הסתם פשוט פרצו בצווחות לנוכח התמונות המבהילות.

גרדינר, המתגוררת במזרח קילברייד, פרבר של גלזגו, סקוטלנד, אמרה כי "ראיתי אנשים משתמשים במסנן אז הלכתי לסנאפצ'ט לנסות להיראות יפה, ופתאום הדבר הזה הופיע. שמתי לב לזה מיד. לקחתי את התמונה והראיתי אותה לחבר שלי שנבהל והתחרפן. לא יכולתי להאמין עד כמה מפחיד זה נראה והראיתי לכולם בעבודה. פרסמתי בפייסבוק (Facebook) וכולם שם חשבו שזה נראה כמו שד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים