לא רק אנשים "טכנולוגיים" חוסמים מודעות

לפי דו"ח של PageFair, גדל שיעור השימוש בחוסמי מודעות ב-30% באופן גלובלי ● התוצאות מראות כי כבר לא מדובר רק באנשים שממהרים לאמץ טכנולוגיות חדשות בלבד, אלא על כלל אוכלוסיית המשתמשים באינטרנט

אין עניין, תודה. אילוסטרציה: BigStock

מספר המשתמשים באפליקציות לחסימת מודעות עלה בצורה חדשה יחסית ב-2016 לעומת 2015.

לפי דו"ח של PageFair, שבוחנת את התחום, גדל שיעור השימוש ב-30% באופן גלובלי, כשהמשתמשים העיקריים הם בעלי מכשירים ניידים שמספרם צמח ב-108 מיליון והגיע ל-380 מיליון ב-2016, וזאת לעומת משתמשי מחשבים נייחים שמספרם הגיע ל-235 מיליון חוסמים – 34 מיליון יותר מאשר בשנה שעברה.

עם זאת, ולמרות שמדובר במספר יחסית מאתגר עבור תעשיית פרסומות המדיה הדיגיטלית, עדיין מדובר ב-11% בלבד מאוכלוסיית העולם המקוון עם סיום השנה שעברה.

התוצאות שמוגשות בדו"ח מראות שהבסיס להתרחבות גדולה הרבה יותר של השימוש בחוסמי מודעות כבר הונח. כבר לא מדובר רק באנשים "טכנולוגיים" או אנשים "שממהרים לאמץ טכנולוגיות חדשות" בלבד, אלא על כלל אוכלוסיית המשתמשים באינטרנט, כשאילו בקרב האוכלוסייה שמוגדרת כבני 65 ומעלה, כ-15% בממוצע משתמשים באפליקציה כזו.

שיא השימוש הוא בין גילאי 25 ל-34, עם כ-21% חוסמים.

כמו כן, עולה שיותר גברים מנשים משתמשים בחסימת מודעות, אך בהפרש של כמה אחוזים בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים