"העתיד טמון באינטרנט של הדברים ובמעבר לדיגיטל"

כך אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל ● החברה הודיעה היום (ד') על שיתוף פעולה עם הענן של גוגל, שבמסגרתו אפליקציית webMethods ההיברידית שלה זמינה על גבי הפלטפורמה של גוגל כבר מהיום

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

"העתיד הדיגיטלי טמון במעבר של ארגונים לדיגיטל ובאינטרנט של הדברים. ה-IOT מאפשר לארגונים החדשניים לאתר הזדמנויות עסקיות, לצפות את הנולד, כגון תחזוקה צופה פני עתיד, ולחתור למצוינות תפעולית", כך אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל.

אלראי אמר את הדברים כחלק מהודעתה של החברה על שיתוף פעולה שכרתה עם הענן של גוגל (Google). במסגרת שותפות זו, פלטפורמת האינטגרציה ההיברידית webMethods מבית Software AG זמינה כבר היום ב-Google Cloud, והחברה מצטרפת לאקו-סיסטם השותפים של שירות הענן לניתוח Big Data ולאנליטיקה. כמו כן, בהמשך השנה תספק Software AG גרסה של הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית (Digital Business Platform) שלה לשימוש בענן.

לדברי אלראי, "Software AG, באמצעות אינטגרציה היברידית – בענן ו-On Premise – ואנליטיקה של Big Data, בשילוב מודיעין דיגיטלי, מאפשרת ללקוחותיה למקסם את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם לצורך עמידה באתגרים העסקיים".

הוא ציין כי "שיתוף הפעולה תומך בלקוחותינו הגדולים, על מנת שיוכלו לתפעל ולהריץ כבר כיום את מערכות האינטגרציה הקריטיות לפעילותם העסקית, לבצע מעבר ממערכות ה-Legacy לסביבות הפתוחות ולספק יכולות לשימוש עתידי בענן".

וולפראם ג'וסט, מנהל הטכנולוגיות הראשי של Software AG, ציין כי "אינטגרציה היברידית היא דבר שחברות צריכות מאוד, עקב תמיכתו הן בענן והן On Premise. יצירת תשתית נפרדת לענן בלבד יוצרת עוד איי מידע ומורידה את היתרונות שהארגון יכול לשאוב מאימוץ הענן. עם פלטפורמת הענן של גוגל, אנחנו מרחיבים את אפשרויות הענן שאנחנו מציעים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים