לא ממצמצת מתחת ל-64: אפל תפסיק לתמוך באפליקציות 32 ביט

אם עד לאחרונה הייתה צצה הודעה שאפליקציית 32 ביט שמנסים להריץ יכולה לפגוע בביצועי הטלפון, כעת מופיעה ההודעה כי "האפליקציה לא תעבוד בגרסאות עתידיות של iOS" ● מוכנים לשינוי?

קישטה אפליקציות רעות! אילוסטרציה: BigStock

ימיהן של אפליקציות 32 ביט ב-iOS הולכים ומתקצרים. עד לאחרונה, בעת הפעלת אפליקציה כזו, הייתה צצה הודעה שהאפליקציה שמנסים להריץ יכולה לפגוע בביצועי הטלפון. אבל בגרסת בטא ששוחררה עבור גרסה iOS 10.3, ההודעה כבר הוחלפה. במקרה כזה מופיעה כעת ההודעה האפליקציה שאתם מנסים להריץ לא תעבוד בגרסאות עתידיות של iOS".

למעשה כבר מאז 1 בפברואר 2015, כלומר בדיוק לפני שנתיים, הודיעה שהיא אינה מעלה יותר לחנות אפליקציות שאינן כתובות ב-64 ביט, ובנוסף הורתה למפתחי האפליקציות להתחיל לעדכן אפליקציות ישנות ל-64 ביט.

הדחייה בפועל של אפליקציות 32 ביט התחילה ביוני 2015, ובספטמבר 2016 היא כבר הכריזה שהיא תתחיל להסיר אפליקציות שאינן מתפקדות בהתאם לכוונתן הראשונית, ושאינן עוקבות באופן מספק אחרי הקווים המנחים הנוכחיים, או שהן מיושנות".

כך שההודעה הזו שתצוץ מכוונת בעיקר אל עבר המפתחים שעדיין לא עדכנו את האפליקציות שלהן. בנוסף, מעודדת החברה את המשתמשים להיפטר מאפליקציות ישנות מאוד שלא עודכנו זמן רב, וכנראה גם לא יעודכנו כי ננטשו על ידי מפתחיהן.

אפל עדיין לא סיפרה מתי היא מתכוונת להפסיק בפועל לאפשר הפעלה של אפליקציות שאינן כתובות ב-64 ביט, אך אפשר להעריך שזה יקרה ב-iOS 11 ולא לפני כן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים