סיסקו ועיריית ירושלים יבצעו פרויקטים בתחום הערים החכמות

שני הגופים ישתפו פעולה בתחומי התחבורה, החנייה, החינוך והביטחון, בפרויקטים שיבוצעו בעזרת כלים של סיסקו ● ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ומנכ"ל החברה, צ'אק רובינס, חתמו אמש (ב') על מזכר הבנות בנושא

החתימה על מזכר ההבנות. מימין: ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת; מנכ"ל סיסקו, צ'אק רובינס; ומנכ"ל סיסקו ישראל, אורן שגיא. צילום: ששון תירם

מגמת הערים החכמות הגיעה לירושלים, שעושה בימים אלה צעדים בתחום. אחת החברות שישתתפו בהפיכתה של הבירה לחכמה תהיה סיסקו (Cisco). אתמול (ב') חתמו ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ומנכ"ל סיסקו, צ'אק רובינס, שנמצא בישראל לרגל 20 שנות פעילותה של החברה בארץ, על מזכר הבנות בנושא.

במסגרת ההבנות, תשתתף סיסקו בפרויקטים בתחומי התחבורה, החנייה, החינוך והביטחון. החברה תעמיד לרשות העירייה מודלים אסטרטגיים וכלים יישומיים שפיתחה, תקדם חדשנות בעיר ותעודד יזמים בתחום להצטרף עם פתרונותיהם ליצירת עיר וקהילה חכמות וחדשניות.

"ציון בדרך להפיכתה של ירושלים לעיר חכמה"

ברקת אמר כי "מאז היווסדה, לפני כ-3,000 שנים, היוותה ירושלים מרכז של התחדשות וחדשנות. עתה היא רושמת ציון בדרך להפיכתה לעיר חכמה".

הוא ציין ש-"במסגרת שיתוף הפעולה עם סיסקו, אנחנו מתכוונים להאיץ פיתוחים טכנולוגיים שישפרו את חיי התושבים בעיר, כגון הגברת הביטחון האישי, שיפור מערך התחבורה, ייעול מערך החנייה וקידום פתרונות בתחום החינוך. אני קורא ליזמים מירושלים ומכל העולם לקחת בכך חלק".

לדברי רובינס, "לאורך השנים ישראל תמיד הייתה מהמובילות בחדשנות. בעשור הקרוב כל המדינות, הערים, העסקים, הבתים והמכוניות יהפכו דיגיטליים, ואף התמ"ג יושפע מכך. אנחנו גאים להיות שותפים לעיריית ירושלים בתהליך זה, ומאמינים שהדיגיטציה של ירושלים בפרט ושל ישראל בכלל תשמור על מיצובה כמובילת חדשנות עולמית ואף תייצר שיתופי פעולה חיוניים".

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, אמר ש-"אנחנו בחברה מאמינים שחדשנות היא כלי לצמצום פערים חברתיים וטכנולוגיים בין האוכלוסיות השונות. יותר מכך, שיתוף אוכלוסיות שונות ומגוונות באקו-סיסטם הוא הכרחי לשמירת יתרונה התחרותי של ישראל בעולם כמדינה חדשנית. שיתוף הפעולה בין הגופים יאפשר ליזמים וסטארט-אפיסטים ליצור ולהתנסות בחדשנות, ולירושלים להמשיך להיות אור לגויים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים