"הארכיטקטורה שמנהלת את הפלאש – היא שתקבע מה יתקבל ממערכות האחסון"

"האתגרים של עולם האחסון הם קיבולת - זהו הרכיב הגדול ביותר בדטה סנטר, הוא הפך להיות הלב שלו; ריבוי אפליקציות תובעניות שרצות; והצורך ברמת שירות", כך אמר רון דוידי, מנהל הפיתוח העסקי של קמינריו

רון דוידי, מנהל הפיתוח העסקי של קמינריו. צילום: ניב קנטור

"עולם האחסון רעב לפלאש (Flash), אך פלאש זה לא הכול. יש החושבים שפלאש יכול לבצע פלאים. חשוב להבין שהפלטפורמה, הארכיטקטורה שמנהלת אותו – היא שתקבע מה יתקבל מהמערכת", כך אמר רון דוידי, מנהל הפיתוח העסקי של קמינריו (Kaminario).

דוידי דיבר בכנס The New Age of Storage, שדן בטכנולוגית פלאש (Flash). הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך לפני ימים אחדים באולם האירועים LAGO בראשון לציון, בהנחיית יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

בדבריו ציין דוידי את אתגרי עולם האחסון: "קיבולת – האחסון הוא הרכיב הגדול ביותר בדטה סנטר, הוא הפך להיות הלב שלו; ריבוי אפליקציות תובעניות שרצות; והצורך ברמת שירות".

"פיתחנו ארכיטקטורה שמותאמת לפלאש ומצליחה למנף את הצרכים בעולם האחסון", אמר. "כיום, משתמשים רוצים לקבל שירותים מאוד מתקדמים ולהם נדרשת תמיכה".

"על בסיס הטכנולוגיות שפיתחנו, עם 34 פטנטים רשומים, אנחנו נותנים מענה טוב יותר לכל אחת משכבות האחסון – עם זמינות, מניעת שכפול, צמצום עותקים והגנת מידע", הוסיף דוידי. "כדי לטפל בנפח משמעותי ובגידול במידע, יש לנו יכולות לאחסן יותר נפח אחסון על פחות נפח פיזי. בהתמודדות עם הגידול המטורף של הנתונים המאוחסנים – אנחנו יודעים לגדול בצורה פשוטה. בהתמודדות עם ריבוי האפליקציות – אנחנו יודעים לעבוד עם תהליכים שרצים במקביל, בלי להתפשר. מארז האחסון מספק תמיכה לעשרות אפליקציות, עם השהייה של פחות מ-1 מילי-שנייה. הפתרון שלנו מבצע מניעת שכפול בגרנולריות של 4K. לכן, מתקבל פתרון שמבוסס כולו על פלאש – במחיר תחרותי".

חיזוי, יציבות ועקביות

הוא ציין שבאחרונה הכריזה החברה על תוכנית K-Assured, שמציעה יכולות של חיזוי, יציבות ועקביות, שהם מרכיבים חשובים בתהליך קבלת החלטת קניית אחסון של לקוחות. "התוכנית מסייעת למנוע את הדאגות המרכזיות בתהליך קניית מערך אחסון בנוגע לעלות, ביצועים, זמינות ויכולת גידול – הכרוכות בניהול עסקים בעולם לפי דרישה. אנחנו מבטיחים נפחים, ביצועים וזמינות, ומבטלים את מרכיב ההימור ברכישת פלאש – ללא קשר ליישום שאותו מריצים. הפתרון שלנו שומר על עלויות אחזקה עקביות ואין הכרח לבצע שדרוג מקיף בתמורה", הוסיף.

"לאחר התקנת Kaminario K2, מערך אחסון ה-All-flash שלנו, כל הבעיות הקשורות לביצועים נעלמות לחלוטין ומהירות השאילתות מואצת לרוחב כל הרשת", אמר דוידי.

הוא ציין ש-"ביצענו כבר יותר מ-50 הטמעות של המערכות שלנו בקרב ארגונים בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים