טרגט תשיק השנה שירות תשלומים באמצעות הניידים בחנויותיה

בקרוב אפשר יהיה להשאיר את הארנק בבית כשיוצאים לקניות ברשת הקמעונאית הענקית האמריקנית, שמתכוונת להכניס לפעולה שירות תשלום באמצעות אפליקציה, היישר מהטלפון הנייד

טרגט

התאגיד הקמעונאי האמריקני טרגט (Target) הודיע אתמול (ג') כי השנה בכוונתו להשיק שירות תשלומים סלולרי משלו בחנויות הרשת. כוונת החברה היא לאפשר סופסוף ללקוחותיה לשלם בעבור סחורות באמצעות אפליקציה שתותקן על הטלפונים הניידים שלהם.

החברה – שפועלת מהמטה שלה במיניאפוליס, ושמפעילה כ-1,800 חנויות בכל רחבי ארצות הברית – לא ציינה בינתיים את מועד ההשקה, והדובר שלה סירב למסור פרטים נוספים.

מי שדיווחה לראשונה על כך שטרגט שוקדת על הקמת שירות תשלום סלולרי משלה הייתה סוכנות רויטרס (Reuters), שעדכנה בנוגע לתכנית כבר בדצמבר 2015. החלטתה של טרגט להציג שירות תשלומים משלה בניידים הגיעה לאחר שהמתחרה המיתולוגית שלה, רשת וולמארט (Wal Mart) השיקה את שירות התשלומים שלה, ה-WalMart Pay בשלהי 2015.

כהתחלה – רק לחברי מועדון

מערכת התשלום בניידים תשולב באחד היישומים הנוכחיים של הקמעונאית, ב-Target app שהוא היישום הראשי של הרשת, או ב-Cartwheel – יישום שמהווה ממלכה ייעודית לקופונים – כך חשף מייקל מקנמארה, ראש אגף המידע ומנהל התחום הדיגיטלי של טרגט, בשיחה עם אתר Recode.

מקנמארה הבהיר גם כי בשלב הראשון שבו המערכת תכנס לפעולה לא מומלץ שהלקוחות יצפו להיות מסוגלים להכניס כל כרטיס אשראי שלהם לאפליקציה. האפשרות תהיה זמינה רק לקונים שהם בעליו של ה-REDcard הממותג של הקמעונאית, כך "לפחות בהתחלה", הוא הבהיר.

כניסתה של הקמעונאית לשוק התשלומים הסלולריים הקטן, הצפוף והמאתגר תיצור מתחרה חדשה ורבת עוצמה בעבור ה-Apple Pay של חברת אפל (Apple) -שירות שבו נוהגים הלקוחות לעשות שימוש כיום לצורך רכישה ללא מזומן או כרטיסי אשראי בטרגט – כמו גם ה-Android Pay של אלפבית (Alphabet) וה-Samsung Pay של הענקית הדרום קוריאנית סמסונג (Samsung Electronics).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים