Experis Cyber תספק שירותי אבטחה וסייבר לבית ההשקעות מיטב דש

החברה תיתן לבית ההשקעות מעטפת הגנה נוספת, שכוללת ניטור ובקרה מתוך SOC שלה ● כחלק מהפעילות, יוטמע מודל אבטחה כשירות ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

גיל צבר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מיטב דש

Experis Cyber תטמיע פתרונות ושירותי הגנת סייבר ואבטחת מידע לבית ההשקעות מיטב דש, במסגרת עסקה שהיקפה מאות אלפי שקלים בשנה. מדובר בחלק מהמענה של הארגון להחלת רגולציית אבטחת המידע של המפקחת על שוק ההון על גופים פיננסיים, שנכנסה לתוקף בתחילת החודש.

במסגרת ההסכם תעניק Experis Cyber מעטפת הגנה נוספת למיטב דש, הכוללת ניטור ובקרה מתוך SOC של החברה.

כחלק מהפעילות, יוטמע מודל אבטחה כשירות (Security as a service) של Experis Cyber, שמספק למקבל השירות מערך סייבר הוליסטי, הכולל צוות של מומחי אבטחת מידע שפועלים 24/7 ובעלי גישה למאגר מידע גלובלי על איומים שונים. מהחברה נמסר כי המאגר כולל נתונים מיותר מ-10,000 לקוחות ב-142 מדינות ברחבי העולם.

"גופים פיננסיים מנהלים כיום יותר מידע בצורה דיגיטלית וחייבים להיערך, כפי שמחייבות המציאות והרגולציה", ציין גיל צבר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מיטב דש. "מטרת הפתרון היא להגביר את החוסן שלנו ולצמצם את השפעתו של אירוע סייבר אפשרי".

אלי כהן, מנכ"ל Experis Cyber, אמר ש-"השנה האחרונה הוכיחה לנו שאף משתמש, מוסדי או פרטי, לא מוגן מפני פשעי סייבר. מגזר הפיננסים הוא אחד המגזרים הפגיעים וכל פריצה אליו יכולה להסתיים בפגיעה כספית משמעותית. הרגולציה, שנכנסה לתוקף בתחילת 2017, נועדה לשמור על רמת הגנה על ידי מתן הנחיות ברורות לגופים הפיננסיים באשר להגנות שאותן הם צריכים להטמיע. הדינמיות וההתפתחויות בעולם הסייבר מחייבות את הרחבת הרגולציה למגזרים פגיעים נוספים, כגון מערכת הבריאות והרשויות המקומיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים