מיקרוסופט תפסיק בקרוב לתת שירות לגרסה המקורית של Windows 10

לדברי נייתן מרסר, מנהל שיווק מוצר בכיר בחברה, "לאחר ה-26 במרץ 2017, גרסת Windows 10 1507 לא תזכה יותר לשירות, מכיוון שרק שתי ההסתעפויות הנוכחיות לעסקים מקבלות שירות פעיל"

עדכון חדש עם מרכז הגנה חדש. אילוסטרציה: BigStock

עוד לפני ההשקה של Windows 10 הודיעה מיקרוסופט (Microsoft) שהיא עוברת מאותו רגע והלאה לשדרוגים מדורגים של מערכת ההפעלה, עם עדכונים גדולים יותר וקטנים יותר, ועכשיו מתברר שיש עוד ביטוי לשיטה הזו – החברה מספקת תמיכה רק עבור שתי הגרסאות האחרונות שהיא מפיצה באופן רשמי.

מהלך זה אומר שגרסת ההפצה המקורית של Windows 10, שהייתה 1507, מתקרבת לסוף השירות שלה. גם זה הוא חלק מהעולם של תוכנה כשירות (SaaS).

"לאחר ה-26 במרץ 2017, גרסת Windows 10 1507 יותר לא תזכה לשירות, מכיוון שרק שתי ההסתעפויות הנוכחיות לעסקים (Current Branch for Business) מקבלות שירות פעיל", כתב נייתן מרסר, מנהל שיווק מוצר בכיר בפוסט הרשמי של מיקרוסופט.

מאז השקת הגרסה הראשונית של מערכת ההפעלה הנוכחית של מיקרוסופט, ביולי 2015, שחררה מיקרוסופט עדכון יחסית גדול בנובמבר 2015 שמספר הגרסה שלו היה 1511, ועכשיו בינואר שוחררה עוד גרסה יחסית גדולה שעדכנה את הגרסה של Windows 10 ל-1607, בהיבט של ההסתעפות הנוכחית.

ב-26 לחודש תגיע גרסה זו למרכז ההפצה לבעלי רישיונות בנפח גדול, ובמקביל כאמור יופסק השירות למהדורה המקורית של Windows. כלומר, בשורה התחתונה, ארגונים שמשום מה מחשביהם עם Windows 10 לא שודרגו, צריכים לבחון את המערכת שלהם ולעשות כן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים