טראמפ בטוויטר: שיתף מחמאות לבתו – אבל תייג בהן איוונקה אחרת

הנשיא הנבחר של ארצות הברית שעומד להיכנס לתפקידו מחר, טוען שטוויטר היא הזירה הביתית שלו, אבל הפעם עשה טעות כשהחמיץ את העובדה שציוץ ששיתף ושכוון כלפי בתו, איוונקה, תייג בכלל אשה אחרת

מה שבטוח, היה אינטנסיבי - ומעניין. נשיא ארצות הברית, עוד מעט לשעבר - דונלד טראמפ. צילום: BigStock

משתמש טוויטר (Twitter) בשם לורנס גודשטיין שהתכוון להלל את איוונקה, בתו של הנשיא הנבחר דונלד טראמפ, פרסם אודותיה ציוץ שבו כתב שהיא "אישה בעלת אופי וקלאסה אמיתיים". הבעיה היחידה הייתה שהוא תייג בשוגג איוונקה אחרת.

כל אלו יכלו להיות חדשות קטנות של ממש אלמלא בחר טראמפ עצמו לשתף את הציוץ של גודשטיין, מבלי להבחין שהאישה שאליה מפנה הציוץ המחמיא אינה באמת בתו.

במקום לפרסם ציוץ המופנה לבתו – ששמה הלא-מפתיע בטוויטר הוא IvankaTrump@ – צייץ הנשיא את אותה שגיאה של גודשטיין, וכך קישר את הציוץ שלו לצעירה בריטית אקראית ששמה איוונקה מאג'יק, שלא רק שככל הידוע אינה בתו האמיתית של המיליארדר המפורסם, אלא שגם – כך על פי הציוצים שלה – אינה נמנית על חוג אוהדיו של הנשיא לעתיד.

מי הם קרוביו ומי אויביו?

בתגובה לדברים צייצה מאג'יק – המכונה בטוויטר ivanka@, ומכאן הטעות – "עסוקה בהודעות מטוויטר. אני תוהה אם אני יכולה לנצל את זה למשהו טוב"? בתוספת ההאשטג iwishihadavote#. אחר כך היא הוסיפה וכתבה: "אולי אצטרך לפרוש מחשבון הטוויטר שלי. לא בטוח מה יותר גרוע, ההתעללות או האיחולים".

מסתבר שזו לא הפעם הראשונה שמאג'יק זוכה להיחשב בטעות כבתו של טראמפ, אבל זהו כן המקרה הראשון שבו האב האקסטרה-מפורסם הפך מעורב בבלבול הזה, למרבית המבוכה.

על הטעות המביכה של טראמפ רכבו גולשים רבים בטוויטר ובכל רחבי האינטרנט, שהגיבו ושיתפו את סיפור התקרית ברשתות החברתיות עם המון שמחה לאיד. נותר רק לקוות שבמהלך כהונתו כאחד האנשים החשובים והמובילים בעולם, יצליח הנשיא הנבחר להיות חד ומדויק ולזהות ביתר הצלחה מי הם קרוביו ומי אויביו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים