דיווחים: העדכון הגדול הבא עבור Windows 10 יגיע באפריל הקרוב

מיקרוסופט עצמה לא מסרה שזה התאריך, והיא עדיין מסתפקת בהודעה שזה יגיע בשלבים המוקדמים של 2017 ● אבל מספר עדויות חשפו זאת, ולא ברור אם כחלק מתעלול שמכינה החברה

עדכון חדש עם מרכז הגנה חדש. אילוסטרציה: BigStock

העדכון הגדול הבא המיועד עבור Windows 10, מערכת ההפעלה הנוכחית של מיקרוסופט (Microsoft), שמכונה על ידי החברה Creators Update וגם בשם הקוד Redstone 2 – ינחת במחשבים המבוססים עליה סמך אפריל הקרוב.

מיקרוסופט עצמה לא מסרה שזה התאריך, והיא עדיין מסתפקת בהודעה שזה יגיע בשלבים המוקדמים של 2017, אבל מספר עדויות חשפו זאת, אם זה נכון כמובן או לא – כחלק מתעלול שמכינה החברה.

זה התחיל בדליפה של דל (Dell) שאישרה בטעות שההשקה מיועדת לאפריל, זה המשיך דרך דיווח שמספר המהדורה (Build) האחרונה לפני ההשקה יהיה 1704 – רמז ברור מאוד לאפריל 2017, וזה נגמר השבוע, לפחות בינתיים, עם עוד פליטת מקלדת והפעם של פיטביט (Fitbit), יצרנית צמידי הכושר, שאחד מעובדיה כתב על כך בפורום של החברה.

"אנחנו שמחים לבשר שפיטביט תציג תמיכה עבור הודעות מצב (שיחה, מסרונים, לוח שנה ואפליקציות צד שלישי) ו-GPS מקושר עבור כל משתמשי Windows, החל בעדכון Windows 10 Creators שמגיע באפריל", נכתב בפורום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים