הסיפורים של אינסטגרם צוברים פופולריות ואולי גם יותר רווחים

הרשת מציינת 150 מיליון משתמשים יומיים ב-Stories שלה, ואלו יזכו להיחשף גם לפרסום חדש, יקבלו אפשרות לפתיחת דפים עסקיים, ובכלל - החברה תנסה למנף את המספר המכובד לצורך הפקת יותר רווחים מהכלי שיש בידיה

תוספות וחידושים. אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) חוגגת עם 150 מיליוני משתמשים המבקרים ועושים שימוש מדי יום ביומו ב-Instagram Stories שלה – אותו מספר משתמשים כמו זה שעליו הודיעה לאחרונה סנאפצ'ט (Snapchat), המתחרה שממנה העתיקה אינסטה את התכונה Stories, שהוכנסה לפעולה באוגוסט האחרון.

בהתאמה, החלה אינסטגרם לפעול במהירות בכדי להפיק רווחים מהקהל האדיר והפעיל הזה. בסוף השבוע היא הודיעה על השקת מודעות פרסום שישולבו בתוך ה-Stories.

הפרסומות – שיופיעו במתכונת של תצלום בן חמש שניות שעליו לא יהיה ניתן להקליק, וסרטוני וידיאו קצרצרים בני 15 שניות – ישולבו בין הסיפורים השונים, וניתן יהיה לדלג עליהן בקלות, כך מבטיחה החברה.

התמקדות מהירה בהגדלת הרווחיות

כבר באוקטובר הגיע מספר המשתמשים היומיים ב-Stories ל-100 מיליון, בעיקר תודות לסיפורים המופיעים על גבי הפיד במסך הבית של אינסטגרם במקום בכרטיסייה או ביישום נפרדים. כעת החברה מתנסה בהתנהלות שעלולה להתגלות כבעייתית שכן התמקדות ברווחים מהתכונה, חמישה חודשים בלבד לאחר שהושקה, עלולה להאט את הצמיחה המהירה הזו.

עם זאת ל-Stories יש כעת את אותו מספר המשתמשים כמו זה שהיה לאינסטגרם כשהחלה להציג מודעות בסוף 2013. זה פשוט שלקח לאינסטגרם – שיש לה כיום 600 מיליון משתמים חודשיים ו-300 מיליון משתמשים ימיים – שלוש שנים כדי להגיע לנתון הזה.

מתעניינת בחשבונות עסקיים

חידוש נוסף ברשת החברתית מבוססת הצילומים יתבטא בכך שהיא תספק גם אופציה לפתיחת חשבונות עסקיים שיאפשרו לבעליהם לראות ניתוח הגעה וחשיפה, תגובות ונתוני נטישה של הסיפורים שלהם.

הפרסום החדש במדור הסיפורים ייבחן קודם כל בשבועות הקרובים עם קבוצה של 30 שותפות, שביניהן נכללות בין השאר נטפליקס (Netflix), ג'נרל מוטורס (General Motors) ונייק (Nike).

70% ממשתמשי אינסטגרם כבר עוקבים אחרי בית עסק, ושליש מהסיפורים הנצפים ביותר ברשת החברתית נוצרו על ידי בתי עסק, לכן החברה חושבת ששותפותיה יוכלו להפוך את הפרסומות שלהן לכאלו שיתפסו את הגולשים, ולא יביאו חלילה לכך שהלקוחות הפוטנציאליים יסגרו את האפליקציה בגללן.

כאמור, החברות המשתתפות יוכלו להתחיל לבחון את הנתונים אודות הסיפורים שלהן דרך כפתור שמכונה Insights, ושייכלל בפרופילים שלהן.

בשלב הנוכחי יימכרו המודעות ב-Stories על בסיס עלות לכל 1,000 חשיפות, ללא אבחנה בין זמני החשיפה השונים, ומחירן ייקבע באמצעות מכירות פומביות. כרגע אין אפשרות להוסיף קישור למעבר לאתר של המפרסם, אך סמנכ"ל העסקים של אינסטגרם, ג'יימס קוארלס, טוען כי בעתיד עשויי מצב זה להשתנות.

ידלגו או ייצפו בפרסומות?

כדאי לציין כי המשתמשים לא יראו כל סימן למודעות עד שיצפו בסיפורים של חברים רבים ברצף. כאשר היישום יתקדם אוטומטית מסוף סיפור של חבר אחד לתחילתו של אחר, לעתים תחדיר האפליקציה מודעת פרסומת עם התווית "ממומן" שתופיע עליה. המשתמשים יוכלו לצפות במודעה עד סופה, לפני שהסיפור הבא יעלה אוטומטית, או שיוכלו לבחור לדלג על המודעות האלו. במידה שרבים יבחרו לדלג עלולה אינסטגרם לגלות שנחפזה מדי עם הוספת הפרסום לתכונה החדשה יחסית. ימים יגידו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים