הבשורות של סמסונג ל-2017: טלוויזיה ושיתוף פעולה עם גוגל

החברה השיקה ב-CES מסך טלוויזיה בגודל 75 אינץ', עם כבל אופטי בלתי נראה ואפליקציות חדשות ● עוד מסמסונג: שני כרומבוקים שלה ושל גוגל, Notebook חדש ולפטופ לגיימרים

ה-Q8C QLED של סמסונג. מקור: אתר החברה

במסיבת עיתונאים שערכה בתערוכת CES 2017 הציגה סמסונג (Samsung) כיצד היא רואה את 2017 בעולם הטכנולוגי והשיקה מוצרים חדשים בתחומי הטלוויזיה, המחשוב, הגיימינג ומכשירי החשמל הביתיים. כמו כן, היא הציגה שיפורים בשעון ה-Gear S3.

החברה השיקה באירוע את מסך הטלוויזיה Q8C QLED בגודל 75 אינץ'. על פי סמסונג, מדובר במסך בעל תצוגה משופרת וחדות צבעים, שמציע "תמונה מדויקת מכל זווית ובתנאי תאורה שונים".

טלוויזיית ה-QLED מאופיינת גם בכבל אופטי בלתי נראה ובזכות היותה חכמה, מוצעות בה אפליקציות חדשות לצריכת תכנים. מלבד אפליקציית SmartVie, המאפשרת למשתמשים להשיג חוויית SmartHub מותאמת אישית היישר מהטלפון ולקבל התראות על תכנים חדשים כאשר הטלוויזיה כבויה, מציעה החברה את ה-Sports Service. שירות זה מאפשר התאמה אישית והתראות המבוססות על הקבוצות האהודות על המשתמש, ומבוסס על שותפויות עם ספקי תכנים גדולים בעולם הספורט.

כמו כן, סמסונג השיקה את TV Plus – שירות שמיועד לשוק האמריקני. זוהי אפליקציית בידור חדשה, שזמינה בלעדית בטלוויזיות החכמות של סמסונג ומציעה לצרכנים צריכת תוכן מגוון, הודות לשיתופי פעולה עם ספקיות תוכן.

סמסונג הציגה גם קו של מוצרים אודיו-ויזואליים, בהם ה-+Soundbar Sound החדש עם סאב-וופר מובנה, אודיו 7H אלחוטי ונגן בלו-ריי UHD.

לפטופ המשחקים הראשון של סמסונג

בתחום המחשוב השיקה הענקית הדרום קוריאנית ב-CES מגוון מחשבים אישיים, שכוללים את ה-Chromebook Plus וה-Chromebook Pro, שפותחו בשיתוף גוגל (Google), מחשב Notebook 9 עם צג של 15 אינץ' ו-GPU (יחידת עיבוד משחקים) נפרדת, ואת לפטופ המשחקים הראשון של החברה, ה-Notebook Odyssey.

ה-Chromebook Plus וה-Chromebook Pro הם מחשבים ניידים "מתקפלים", שתוכננו עבור Google Play, והם מסוגלים להריץ מיליוני אפליקציות מחנות זו. כמו כן, ניתן להפעיל אותם בתצורת טאבלט. המחשבים החדשים נושאים צג Quad HD ומגיעים עם עט דיגיטלי משובץ. ה-Chromebook Plus יהיה זמין עם מעבד ARM וה-Chromebook Pro – עם מעבד core M3 של אינטל (Intel).

ה-Notebook 9, שמגיע עם צג בגודל 15 אינץ', יהיה זמין בארצות הברית במהלך השנה. הוא כולל את מעבד ה-Kaby Lake של אינטל מהדור השביעי ומצויד ב-GPU נפרד, שמתמודד גם עם מטלות חומרה אינטנסיביות כמו עריכת וידיאו והרצת תוכניות על מספר רב של מוניטורים.

לסיום בתחום זה, מחשב ה-Notebook Odyssey, שמותאם לגיימרים, הוא מכשיר נוח וקל משקל. הלפטופ יהיה זמין עם צגי 15 ו-17 אינץ', ועם זיכרון RAM של 32 ג'יגה-בייט, מהירות של 2400 מגה-הרץ, כונן SSD של 256 ג'יגה-בייט, אחסון HDD כפול וכרטיס גרפי GTX 1050 מבית Nvidia.

שעת כושר

עוד הכריזה סמסונג במסיבת העיתונאים שלה על שיתוף פעולה עם חברת בגדי הספורט Under Armour, שתשלב באביזרי המחשוב הלביש שלה את הטכנולוגיות של סמסונג. Under Armour תפתח ארבע אפליקציות שיתאימו לאביזרי Gear Fit2 ,Gear S2 ו-Gear S3 של סמסונג, וגם למוצריה שלה, ממשפחת Connected Fitness.

בתחום מכשירי החשמל הביתיים השיקה החברה באירוע את מכונת הכביסה FlexWash ומייבש הכביסה FlexDry, המתאימים לקיבולות שונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים