מכשיר חדש מאפשר בדיקת אק"ג דרך הסמארטפון

ה-Smartheart pro הוא מכשיר ישראלי שבנוי מרצועת אלקטרודות, שמודדת את הנתונים ויכולה להעביר אותם לרופא בתוך 30 שניות

כבר לא חייבים מכשירים גדולים כדי לבדוק נתוני אק"ג. צילום אילוסטרציה: BigStock

הסמארטפון של כל אחד מאתנו הוא מכשיר בעל יכולות רבות, כולל בתחום הרפואי – ממכשיר שמאפשר רפואה דיגיטלית ועד למדידת מרחקי ריצה, קלוריות ששורפים ונתונים נוספים. פיתוח ישראלי חדש בשם Smartheart Pro הופך את הסמארטפון למכשיר שמשדר נתוני אק"ג.

המכשיר הושק על ידי שחל רפואת עתיד ישראל ומהחברה נמסר כי הוא קיבל את אישורם של מינהל המזון והתרופות האמריקני, ה-FDA, ושל ה-CE האירופי, ועומד בתקן HIPPA. לדברי שחל, ה-Smartheart pro נותן מענה לרופאים במרפאות פרטיות ובמוסדות הבריאות השונים, "ברמה מקצועית כפי שמתקבלת בבתי החולים".

הטכנולוגיה עובדת בשילוב עם אפליקציה שפותחה עבור המכשיר, כך שהוא יכול לבצע בדיקת אק"ג מלאה. השימוש במכשיר מהיר וקל, ובתוך 30 שניות תרשים האק"ג זמין בסמארטפון, נמסר.

ה-Smartheart Pro הוא רצועת אלקטרודות שנכרכת סביב בית החזה של הנבדק ומשדרת את הנתונים לסמארטפון באמצעות בלוטות' (Blutooth), כאשר תרשים האק"ג מופיע על המסך. הרופא המטפל מקבל חיווי רציף לגבי תהליך השידור ויכול לסמן סימפטומים שהמטופל מדווח עליהם בעת ביצוע הבדיקה, ואז לשמור את התרשים ולשייכו לתיק המטופל. האפליקציה מאפשרת צפייה בשידורים קודמים ובהשוואה ביניהם, וקבלת פענוח מידי 24 שעות ביממה ממוקד רפואי מקצועי. כמו כן, ניתן לשלוח את תוצאות הבדיקה כקובץ PDF במייל למטופל או לכל גורם רפואי אחר.

ה-Smartheart Pro. צילום: יח"צ

ה-Smartheart Pro. צילום: יח"צ

לדברי ערן קריסטל, מנכ"ל שחל רפואת עתיד ישראל, "ה-smartheart pro מאפשר לרופאים קדמה וטכנולוגיה, תוך מהירות וחיסכון בזמן. כיום, לכל רופא יש 10 דקות לקבל מטופל. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לו לבצע אק"ג בתוך 30 שניות".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. כהן יהודית

    מעניינת לקבל אינפורמציה לרכישה

  2. לאה מהלר

    שלום מעונינתצ לדעת איזו יעילות , סטטיסטית מה העלות ? מהי האפליקציה ? האם הרופאים משתמשים בה כבר? תודה

  3. מוטי

    נשמע מאוד מעניין וקל להפעלה.אבל????. כמה זה עולה לנו.

אירועים קרובים