XLMedia הישראלית רכשה אתר קנדי בתשעה מיליון דולר

Greedyrates מאפשר ללקוחות להשוות הצעות של כרטיסי אשראי בין ספקים שונים ומפנה אותם לספקים הרלוונטיים ● האתר יתופעל על ידי וובפאלס החזקות, שנמצאת בבעלות XLMedia

אורי ויס, מנכ"ל XLMedia. צילום: שאולי לנדנר, יח"צ

XLMedia הישראלית הודיעה כי רכשה את Greedyrates, אתר קנדי להשוואת כרטיסי אשראי, תמורת 9.3 מיליון דולר, שישולמו במזומן. השלמת הרכישה צפויה להתבצע ברבעון הנוכחי.

Greedyrates הוא אתר שמאפשר לגולשים השוואה בין הצעותיהם של ספקי כרטיסי אשראי שונים, על פי קטגוריות מוצרים בתחום, ומפנה לקוחות לספקים רלוונטיים לצורך הנפקת כרטיס אשראי. החברה מתוגמלת על פי לקוחות נרכשים, במודל מבוסס ביצועים.

מהרוכשת נמסר כי הרכישה בוצעה מאחר שמגזר השירותים הפיננסיים הוא מגזר צמיחה חשוב עבורה ומאחר שלדבריה, היא "תרחיב באופן משמעותי" את נוכחותה בצפון אמריקה. יצוין כי על פי נתוני נילסן (Neilsen), השוק צפוי לעלות עד 2019 בקנדה ב-4.5% ובארצות הברית – ב-6.5%.

האתר יתופעל על ידי וובפאלס החזקות, שנמצאת בבעלות XLMedia, כחלק מחטיבת ה-Publishing של הקבוצה, שוובפאלס הישראלית אמונה על החזקתה. במסגרת זו תוקם בחברה פעילות כתיבת תוכן בתחום הפיננסים. כמו כן, יועבר האתר לתשתית ניהול האתרים Palcon, המפותחת ומנוהלת על ידי וובפאלס.

XLMedia מתכוונת להמשיך ולפתח את מגוון השירותים שהיא מספקת ולהרחיב את הנוכחות הגיאוגרפית שלה בתחום השירותים הפיננסיים. הסכם הרכישה כולל שמות דומיין נוספים, שלא נמסרו, ובכוונת החברה להשתמש גם בדומיינים הנוספים הללו ולפתח אותם.

וובפאלס מחפשת עובדים

ענבל לביא, מנכ"לית וובפאלס החזקות, ציינה כי "אנחנו מקימים את תחום הפיננסים אצלנו כחלק מיחידת המוצרים החדשים – פעילות שצפויה להתרחב לסקטורים נוספים, הן דרך צמיחה אורגנית והן דרך רכישות נוספות של הקבוצה בתחומים משיקים".

היא ציינה כי "וובפאלס ממשיכה להרחיב את שורותיה ומחפשת טאלנטים להמשך פיתוח מערכת ניהול התוכן שלה, כמו גם אנשי SEO ומומחי תוכן בתחום הפיננסים".

אורי ויס, מנכ"ל XLMedia, ציין כי "Greedyrates הוא שם שמוכּר בקנדה, ובזכות טביעת הרגל הקיימת והמוניטין של המותג שלו הוא מהווה הזדמנות מצוינת עבור XLMedia להגביר את נוכחותה בצפון אמריקה ולקבל גישה לשוק השירותים הפיננסיים. מגזר השירותים הפיננסיים מציע הזדמנויות משמעותיות ואנחנו מאמינים שרכישה זו תהווה זרז לפעילות שלנו במגזר זה, שבעתיד עשוי להוות מנוע צמיחה משמעותי עבור הקבוצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים