נתב חדש של נורטון יגן על מוצרים חכמים מחדירת האקרים

הנתב, שזכה לשם Core, אמור להגן על כל מוצרי המחשוב שמחוברים דרכו מלהגיע לאינטרנט, ולא משנה אם מדובר במחשב, מקרר או דוד

יפיג כל חשש. נתב ה-Core של נורטון. צילום: יח"צ

נתב חדש של נורטון (Norton), הזרוע הצרכנית של חברת האבטחה סימנטק (Symantec), אמור לעזור לאנשים להפיג את החשש מפני הגידול בכמות האיומים שיכול להתפתח עקב החדירה לחיינו של האינטרנט של הדברים.

הנתב, שזכה לשם Core, אמור להגן על כל מוצרי המחשוב שמחוברים דרכו כדי להגיע לאינטרנט, ולא משנה אם מדובר במחשב, מקרר או דוד.

נורטון הכריזה על הנתב החדש בתערוכת CES שנערכת בימים אלו בלאס וגאס, והוא אמור להגיע לשוק באביב הקרוב במחיר ראשוני של 199 דולר, שיטפס בהמשך ויגיע עד 279 דולר.

מחשבים שנהפכים לזומבי

המטרה היא למנוע מהאקרים להגיע למכשירים החכמים בבית, או בכל מקום אחר, ולהשתמש בכוח המחשוב שלהם כמו שקורה אם משיגים שליטה על מחשבים שנהפכים לזומבי.

ה-Core אמור לזהות את כל המכשירים שמתחברים אליו והוא יכול לתמוך בלא יותר משני מחשבים ובמספר בלתי מוגבל של התקני אינטרנט של הדברים. מעבר למחיר הראשוני, לאחר שנה של מנוי חינם, תוכנת הרשת שנמצאת בבסיס האבטחה של המכשיר תעלה 9.99 דולר לחודש.

נורטון אינה היחידה שנכנסת לתחום של נתבים מאובטחים שמספקים הגנה נגד חדירה גם למוצרי אינטרנט של הדברים. לפי הידוע, עוד מספר חברות אמורות להציע מוצרים דומים בהמשך השנה, ביניהן דוג'ו (Dojo) הישראלית ו-F-Secure הפינית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים