פייסבוק מרחיבה את עולם הלייב סטרימינג שלה

לאחר שהוסיפה את האפשרות להזרים וידיאו חי, השיקה הענקית אפשרות לסטרימינג בתחום האודיו ● כרגע זה מיועד בעיקר לספקי תוכן גדולים, אך בחברה מתכוונים להרחיב כבר בתחילת השנה הקרובה את החוויה לכל אחד

פייסבוק. צילום: BigStock

פייסבוק (Facebook) ממשיכה להרחיב את אפשרויות הזרמת התכנים בזמן אמת לרשת החברתית.

לאחר שהוסיפה את האפשרות להזרים וידיאו חי, כשאחר כך גם שופר לאפשרות לעשות זאת ב-360 מעלות, היא השיקה גם אפשרות להזרמת אודיו חי. האפשרות הזו מיועדת בינתיים בעיקר לספקי תוכן גדולים, אך בחברה מתכוונים להרחיב את האפשרות הזו כבר בתחילת השנה הקרובה לכל אחד.

השימוש בפודקסטים – תוכניות אודיו – מקובל כבר מזה זמן רב באינטרנט, ולמעשה מדובר בהעתקה של האפשרות הזו אל תוך הרשת החברתית המובילה.

לפי פייסבוק, היא כבר חתמה על הסכם הפצת תכני אודיו עם מספר מפיצים גדולים כמו תחנת הרדיו החדשותית של BBC, מפיצת הספרים הרפר קולינס (HarperCollins) וכן מספר כותבי ספרים ומאמרים. התכנים החיים שלהם אמורים להופיע בקרוב.

מעלי התכנים יוכלו לבחור להשתמש בצילום שמלווה את הדף הראשי שלהם או לבחור תמונת נושא עבור כל שידור בנפרד, והוא יוכל להימשך לכל היותר ארבע שעות.

אפליקציית פייסבוק עבור אנדרואיד תאפשר לעבור ולהשתמש באפליקציות אחרות תוך כדי המשך האזנה לשידור החי, אך במקרה של אחותה – ל-iOS ניתן יהיה לבצע פעולות אחרות באפליקציה עצמה, אך יציאה ממנה תקטע את השידור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים