נמשך גל העזיבות בטוויטר: שני בכירים נוספים הודיעו על פרישה

אחרי מנהל התפעול הראשי, הודיעו ה-CTO וסגן הנשיא למוצרים של הרשת החברתית שהם עוזבים אותה

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר. צילום: Cellanr, מתוך ויקיפדיה

בכירים נוספים עוזבים את טוויטר (Twitter): אחרי שמנהל התפעול הראשי, אדם ביין, עזב את החברה בחודש שעבר, אמש (ג') הודיעו, בנפרד, מנהל הטכנולוגיות הראשי וסגן הנשיא למוצרים שלה שהם עושים צעד דומה.

ה-CTO, אדם מסינגר, עובד בחברה מזה חמש שנים, מהן קרוב לארבע בתפקידו הנוכחי. לפני כן הוא שימש כסגן נשיא לפיתוח עסקי באורקל (Oracle). הוא צייץ על העזיבה בחשבון הטוויטר שלו. מסינגר לא מסר על מעבר לחברה אחרת כלשהי, אלא כתב כי הוא "לוקח הפסקה לזמן מה".

לעומתו, ג'וש מקפרלנד, סגן נשיא טוויטר למוצרים, הודיע כי הוא עוזב את החברה לטובת קרן Greylock Partners, שמשקיעה בסטארט-אפים בשלב מוקדם, שם הוא ישמש כאחד המשקיעים.

מקפרלנד הצטרף לטוויטר לפני כשנתיים, לאחר שזו רכשה את חברת הפרסום הדיגיטלי שאותה ניהל, TellApart – אחת החברות שבה השקיעה הקרן שאליה הוא מצטרף עתה. הוא שימש כסגן נשיא למוצרים של טוויטר במשך תשעה חודשים. ג'יימס סלאבט, מייסד Greylock Partners, כתב בבלוג שלו שהוא מנסה לשכנע את מקפרלנד להצטרף אליה כבר שמונה שנים – וסוף סוף הצליח.

על פי הניו-יורק טיימס (New York Times), טוויטר תמנה במקומו של מקרפלנד את אד הו, סגן נשיא להנדסה ברשת החברתית, שמעתה יהיה ממונה על שני התחומים. הוא ידווח למייסד ולמנכ"ל החברה, ג'ק דורסי.

בכיר נוסף שעזב את החברה בחודש הנוכחי הוא אדם שארפ, מנהל שותפויות המדיה וראש מחלקת החדשות, הממשלה והבחירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים