Xura רוכשת וממזגת את מיטל מובייל ורנזור נטוורקס

מטרת הרכישה היא לחזק את מעמדה של Xura כספקית פתרונות תקשורת דיגיטליים ● החברה תשלם כ-400 מיליון דולר עבור מיטל וסכום נוסף שלא פורסם תמורת רנזור

Xura, מיטל מובייל ורנזור נטוורקס

Xura, שלעבר קומברס, הודיעה על רכישה כפולה ומיזוג עם מיטל מובייל (Mitel Mobile) ועם רנזור נטוורקס (Ranzure Networks).

המטרה המוצהרת של החברה המורחבת תהיה להפוך לספקית פתרונות משמעותית בתחום הרשתות שיכולות כבר להציע 5G.

החברה תשלם כ-400 מליון דולר עבור מיטל מובייל וסכום נוסף שלא פורסם תמורת רנזור – חברת סטארט-אפ שהמנכ"ל שלה, פארדיפ קוהלי, הוא המנכ"ל לשעבר של מיטל מובייל וגם ישמש כמנכ"ל החדש של החברה הממוזגת והמורחבת.

חיזוק מעמדה של Xura כספקית פתרונות תקשורת דיגיטליים יבוא  בצורת טכנולוגיית רשת גישה בתדרי רדיו (RAN) לענן 5G שפיתוחה החל ברנזור, ובהשגת פתרונות מוכנים לשירותי VoLTE ,VoWiFi וכן שירותי תקשורת עשירה (RCA) ממיטל מובייל.

לצמוח ולספק ערך ללקוחות

מיטל מובייל היא חלק ממיטל נטוורקס (Mitel Networks) שבתחילת השנה עמדה על סף מיזוג עם פוליקום (Polycom), עד שהאחרונה נמכרה לקרן סיריס (Siris Capital), שרכשה גם את Xura לאחרונה.

"Xura עברה שינויים משמעותיים רבים בשנתיים האחרונות, ובמהלך החודשיים האחרונים עברה לבעלות בפרטית בהצלחה עם הגיבוי והתמיכה של סיריס, ספונסר פיננסי עם ניסיון עשיר וממחיות תפעולית בשוק הטלקום", אמר הוברט דה פסקווידו, היו"ר בפועל אשר ישמש בתפקיד זה גם לאחר סיום תהליך המיזוג.

לדבריו, "ההכרזה הנוכחית מהווה פרק חדש ומרתק עבור החברה, והיא תאיץ ותשפר את היכולת המשולבת שלה לצמוח ולספק ערך ללקוחות, שותפים ועובדים".

לא ברור כיצד המיזוג הזה ישפיע על המרכז המקומי של Xura, שעדיין מועסקים בו כמה מאות עובדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים