ה-Messenger מתחדש בווידיאו צ'ט קבוצתי עם סרטונים ומסכות סלפי

תמיד חלמתם לשלוח לחברי הפייסבוק שלכם סרטון שבו אתם מתהדרים בניבים של ערפד או באוזניים ושפמפם של ארנב? חלומכם יתגשם בענק ישירות מתוך יישום המסרים של הרשת, שמכניס צ'ט שיספק הרבה פאן

ה-Messenger של פייסבוק

לא ברור כל כך איך יראה פורים השנה בעיקר כי מאז שסנאפצ'ט (Snapchat) נכנסה לחיינו עם האפשרות להוסיף לתמונות ולסרטונים שלנו מסכות ותלבושות אנחנו פשוט מחופשים כל הזמן. אפליקציית בני הנוער Houseparty שמעניקה שירות דומה לאמריקנים, הפכה את הזירה למסיבה פרועה אחת גדולה.

בכל מקרה, מכיוון שחנוכה אפילו עוד לא כאן, בינתיים יש מתחרה "כבדה" שנכנסת לתחום הססגוני הזה גם היא – פייסבוק (Facebook) החליטה להכניס ל-Messenger שלה מסך מפוצל לווידיאו צ'ט קבוצתי שבו יכולים עד שישה משתמשים להופיע בו-זמנית על המסך כשהם מקושטים בסגנון סנאפצ'ט במסכות סלפי.

50 משתמשים נוספים יכולים, אגב, להקשיב ולדבר קולית כמו גם לשלוח הודעות טקסט, מדבקות, סמלי אימוג'י וקבצי GIF, או במלים אחרות – מסיבת התחפושות ממשיכה ומתרחבת.

הטקסט פשוט לא מספיק

וידיאו צ'ט קבוצתי ב-Messenger עובד קצת אחרת מכל מה שקיים כבר כיום בשוק, אבל העיצוב שלו די דומה. בכל מקרה, במקום פשוט להיכנס לחדר וידיאו צ'ט קבוע, כמו אלו שמציעה Houseparty, ה-Messenger מאפשר כיום לבחור במכוון חברים מפייסבוק או משתתפים בשרשור טקסט קבוצתי, ולהזמין את הנבחרים לשיחת וידיאו סואנת.

פייסבוק מגדירה את החידוש ככזה ה"מושלם לרגעים ספונטניים בהם הטקסט פשוט לא מספיק".

פיצ'ר הווידיאו צ'ט הקבוצתי שוחרר אמש (ב') ברחבי העולם למכשירים מבוססי iOS, אנדרואיד ובאתר האינטרנט, אם כי משתמשי אנדרואיד יצטרכו לחכות קצת למסכות הסלפי המופעלות על ידי ה-MSQRD, שעלולות גם לא להגיע לעולם אל מחשבי ה-PC.

Messenger הולך והופך לרשת חברתית בזמן-אמת

באפריל 2015 הוסיפה ענקית הרשת החברתית את האפשרות לשיחות וידיאו באחד על אחד, ומאז יש מי שממתינים בשקיקה גם לפיצ'ר הצ'ט הקבוצתי. 245 מיליון אנשים מבצעים כבר כיום שיחות וידיאו אישיות ב-Messenger בכל חודש, ולכן התכונה החדשה עשויה לזכות באימוץ מהיר במיוחד מצד המשתמשים.

על ידי הכנסת פיצ'ר של וידיאו צ'ט קבוצתי מקבל ה-Messenger אופי של יעד תקשורת של ממש ולא משתמש עוד רק ככלי מזדמן. יחד עם התכונה שמגלה לנו מי זמין בכל עת בצ'אט – Active Now – אפשר לזהות כיצד הופך השירות לרשת חברתית בזמן-אמת בזמן שפייסבוק הולכת והופכת לרכזת שמיועדת בעיקר לצריכת תוכן קיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים