אתם מתקשרים – סקייפ מתרגם

עדכון לתוכנת שיחות הווידיאו החיות יוסיף תרגום קולי לשיחות הטלפון בניידים וכן בטלפונים קוויים ● עברית הוא עוד לא יודע, אבל הוא ישמח לתרגם בעבורכם את מה שתאמרו באנגלית למשל לאיטלקית או ערבית

צנזורה סינית. סקייפ

מיקרוסופט (Microsoft), הבעלים של סקייפ (Skype), הוסיפה תמיכת מתורגמן (Skype Translator) לשיחות טלפון סלולריות ונייחות בגרסה העדכנית של Skype Preview בעבור Windows 10 לבודקי PC Insider.

משנת 2014 עבד המתורגמן ושירת מיליונים בתרגום שפות שונות בעת ביצוע שיחות ממשתמש סקייפ אחד למשתמש סקייפ שני, אלא שב-8 בדצמבר הודיעה מיקרוסופט על הרחבת המתורגמן למכשירים הנוספים, מה שיאפשר למשתמש לבצע שיחה לאדם שכלל אינו מנוי על היישום, ולקבל תרגום סימולטני קולי מיידי של דבריו.

ה-Skype Translator עדיין לא למד עברית, לצערנו, והוא תומך לעת עתה רק בתשע שפות; אנגלית, צרפתית, גרמנית, ספרדית, מנדרינית, פורטוגזית, רוסית, איטלקית וערבית.

הגיע הזמן לאיחוד משפחתי

אל תמהרו עדיין להרים טלפון לקרובים שתמיד רציתם לפטפט איתם ברוסית או במנדרינית שוטפת – בכדי לבדוק את התכונה החדשה על המשתמש להיות חבר בתכנית Windows Insider, זאת אומרת להתקין את הגרסה האחרונה של Skype Preview ב-Windows 10 על המחשב שלו, בכדי לקבל מנוי או קרדיט מסקייפ לבדוק את המתורגמן וביצועיו.

מעבר ל-Skype Translation המלהיב, הגרסה העדכנית ביותר של היישום המקדים של סקייפ לבודקי Windows 10 כולל מספר תכונות חדשות נוספות.

אלה כוללות את היכולת להציג חברים ובני משפחה בסקייפ על ידי שיתוף פרטי יצירת הקשר ביישום; ללכוד ולשתף הודעות וידיאו בסקייפ, גם כאשר המשתמשים נמצאים במצב לא מקוון; לסמן שיחות כנקראות או שכאלו שלא נקראו בינתיים; וכדי להעביר את השיחות למכשירי טלפון סלולריים או קוויים (תכונה אשר גם דורשת קרדיטים או מנוי סקייפ).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים