לפתוח את הפה, א-ו-י-ר-ו-ן

פרויקט כנף של אלפבית, בו מפתחת החברה משלוחי אוכל באמצעות רחפנים, צובר תאוצה

עם שליח או בלעדיו - הפיצה תגיע בסופו של דבר. אילוסטרציה: BigStock

'פרויקט כנף' (Project Wing) של אלפבית (Alphabet), חברת הגג של גוגל (Google), מתחיל לקרום עור וגידים. אמנם עוד לא ברור מתי הרחפן של גוגל יגיע לשוק באופן פעיל, אבל החברה כבר פתחה יוזמה חדשה בשם Wing Marketplace שלפי הדיווח של וול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) מדובר בלא פחות ולא יותר מאשר אתר שמאפשר לאנשים לבחור משלוחי מזון שיסופקו להם באמצעות הרחפנים של הפרויקט – כולל פיצות, בוריטוס, כריכי ענק ושאר מיני מזון טעימים.

גוגל ו/או אלפבית לא העבירו תגובה רשמית לחשיפה הנוכחית של הכיוון של פרויקט הרחפנים שלהם, אבל ב-WSJ מצטטים עובד לשעבר של החברה שסיפר שמהשלוח באמצעות רחפן יעלה ללקוח 6 דולר. כמו כן, לפני ידוע דומינוס פיצה (Domino's Pizza) והסופרמרקט Whole Food כבר שותפים לבדיקות ולרעיון ההפצה הזה.

הפרויקט נחשב כיום כאחד החשובים עבור ראשי גוגל. לפי הידוע סרגיי ברין אפילו עבר עם שולחן העבודה שלו אל המשרדים של הפרויקט כדי להשגיח על הנעשה מקרוב.

אחת הבעיות הראשיות שאותן עדיין צריכים לפתור בגוגל, מעבר להימנעות מתאונות אווירות כמובן, היא דרך האספקה בפועל של הפיצה: האם באמצעות כבל הורדה או באמצעות נחיתה של הרחפן? אנחנו באנשים ומחשבים רוצים לדעת האם הרחפנים צריכים לקבל טיפ, ויותר מזה, אם הפיצה שתגיע עם התוספות הלא נכונות, מול מי ניתן יהיה להתלונן?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים