מפרטנר לענן: רונית רובין מונתה למנכ"לית AllCloud

מספר חודשים לאחר שפרשה מפרטנר, שם הייתה סמנכ"לית מערכות המידע ולאחר מכן סמנכ"לית החטיבה העסקית, מונתה רובין לנהל את AllCloud, שמספקת שירותי ענן מקצה לקצה

רונית רובין, מנכ"לית אולקלאוד. צילום: קובי קנטור ז"ל

חברת הענן AllCloud הודיעה על מינויה של רונית רובין למנכ"לית החברה, המספקת פתרונות ענן מקצה לקצה.

המינוי מבוצע מספר חודשים לאחר שרובין פרשה מפרטנר, שם עבדה במשך שש שנים, מהן חמש שנים כסמנכ"לית מערכות המידע שלה.

לרובין ניסיון רב בעולמות ה-IT והעסקים. היא כיהנה כתפקיד סמנכ"לית החטיבה העסקית של פרטנר במשך כשנה. רובין הייתה הראשונה בתפקיד, שהוקם כתוצאה משינוי ארגוני עליו החליטה החברה. היא נכנסה לתפקיד סמנכ"לית מערכות המידע של פרטנר במרץ 2010, לאחר שבדצמבר 2009 פורסמה הודעה כי תחליף בתפקיד את גדי גילאון, כיום היו"ר והבעלים של מוביסק, אותה הקים. לאורך שנותיה בחברה שימשה רובין כחברת הנהלה בכירה וכאחת ממתוות האסטרטגיה שלה.

לפני הגעתה לפרטנר היא כיהנה במשך שלוש שנים כסמנכ"לית מערכות המידע והטכנולוגיות העסקיות ב-כאל. לפני כן היא פיקדה על יחידת המחשב בחיל הים – תפקיד במסגרתו ניהלה והובילה ארבעה ענפי פיתוח ותשתית, כמו גם יישום טכנולוגיות מחשוב, אחריות על ייזום וביצוע פרויקטי פיתוח חוצי ארגון, ועוד. רובין השתחררה מצה"ל בדרגת סא"ל.

לרובין תואר מוסמך במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר אילן ולימודי הנדסת מחשבים בממר"ם בצה"ל. בשנה שעברה היא זכתה באות הצטיינות כמודל לחיקוי בטקס המנמ"ר המצטיין מטעם אנשים ומחשבים, שנערך במסגרת כנס KickOff 2015.

עם כניסתה לתפקידה החדש היא אמרה כי "AllCloud פועלת בסביבה של חדשנות טכנולוגית ומתמחה בעולמות הענן, שהם הדרך של ארגונים לצמוח ולייצר בידול בשוק משתנה, שדורש גמישות וזמני תגובה מהירים. אני מגיעה לחברה על מנת לסייע לה לייצר ערך ללקוחות, להרחיב את סל הפתרונות ולתת מענה הן בצד העסקי-מכירתי והן בצד הטכנולוגי-תשתיתי. אנחנו מעוניינים לסייע ללקוחות שלנו לצמוח במהלך המעבר שלהם לענן ולאחריו".

החברה פתחה באחרונה סניף בגרמניה ובכוונתה להמשיך את התרחבותה הגלובלית גם במהלך 2017, וזאת בנוסף להמשך חיזוק אחיזתה בשוק הישראלי. היא סיימה לא מכבר את תהליך המיזוג אליה של בלאט לפידות ו-Emind. ל-AllCloud שתי חטיבות עסקיות עיקריות, העוסקות בעננים של Salesforce ,AWS וגוגל (Google).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים