הרשת גועשת: תחרות פרסי עכבר העיר יצאה לדרך

התחרות השנתית של אתר הבילוי והפנאי כוללת קטגוריות כמו סערת הרשת של השנה, עמוד הפייסבוק הטוב ביותר והאושיה שהכי אהבתם ברשתות החברתיות

מי אלוף האלופים? צילום אילוסטרציה: BigStock

אתר עכבר העיר, שעוסק בתרבות, בילוי ופנאי, הכריז אתמול (ג') על התחרות הרביעית של "פרסי עכבר העיר" בקטגוריות שונות, חלקן בתחום האינטרנט. במסגרת התחרות ייבחרו האירועים הבולטים של השנה בתחומים כמו אוכל, אמנות, במה, רכילות ורשת.

המועמדים בתחום הרשת מתחלקים לשלוש תתי קטגוריות:

סערת הרשת של השנה – בין המועמדים כאן ניתן למצוא את חברי ערוץ הכיבוד, שכבשו השנה את הרשת עם הקליפ עור ברווז, שזכה לכ-2.5 מיליון צפיות; היציאה המתוקשרת של הכדורסלן לשעבר גילי מוסינזון מהארון כביסקסואל; הדברים שאמר הפרשן הצבאי של חדשות ערוץ 2, רוני דניאל, לפיהם הוא "לא בטוח" שהוא רוצה שילדיו יישארו בארץ; עימותים בין סלבריטיז, כמו עידן עמדי נגד עדי ביטי ונלי תגר מול מאור זגורי; סערת רחלי רוטנר, שהאשימה בפוסט בפייסבוק את ינון מגל בהטרדה מינית (המשטרה החליטה שלא להמשיך את הטיפול בפרשה); והתמונות שפרסמה חן טל אחרי ההריון שלה ועוררו ויכוח.

בין המועמדים לעמוד הפייסבוק (Facebook) הבולט ביותר נכללים העמודים ההומוריסטיים כשאבא ואמא בני דודים ואמ;לק; העמודים היצירתיים של כאן בהקמה – תאגיד השידור הישראלי והחינוכית; וזהבה גלאון – עמוד המעריצים הרשמי.

על התואר אושיית הרשת של השנה מתחרים גיא אורדיבר, לאה לב, מור חן, סמיון גרפמן, יבגני זרובינסקי, דניס צרקוב, רוני שינקמן, גיא גולד, לי מלאך ואריאל וייסמן.

ציון ברוך או תניה גרבר?

קטגוריה נוספת היא האינסטגרמר/ית של השנה, כלומר: הדמות הבולטת ביותר באינסטגרם (Instagram). בין הדמויות הללו נמצאים סלבס כמו גילי מוסינזון, עדי שילון וציון ברוך, ואנשים שפחות מוכרים מחוץ לרשת התמונות כמו נטע אלחימיסטר, תניה גרבר וקורל סימנוביץ'.

בין המועמדים בקטגוריות הנוספות ניתן למצוא את מסעדת יפו תל אביב; המופע של אהוד בנאי וכנסיית השכל; ההצגה עלובי החיים של תיאטרון הבימה; הסרט ישמח חתני; הסדרה צל של אמת; והלידה של בר רפאלי.

ניתן להצביע לכל תת קטגוריה פעם אחת בלבד. לאחר הבחירה וכדי שההצבעה תיחשב, על המצביעים למלא את הפרטים האישיים שלהם. המצביעים בכל הקטגוריות ייכנסו להגרלה נושאת פרסים, בהם חבילות נופש זוגיות לסופיה וטיסות זוגית ללרנקה ולאילת, מתנת ישראייר.

לדברי טל לוין, המנכ"לית והעורכת הראשית של אתר עכבר העיר, "לאחר שבשנה שעברה יצרו פרסי עכבר העיר שיחה ערה ברשתות החברתיות ובקרב אנשים ומוסדות ברחבי הארץ, אנחנו משיקים אותה בפעם הרביעית, במתכונת מורחבת. עולם התרבות, הבילוי והפנאי משתנה ללא הרף, והתחרות והמועמדים בה משקפים זאת".

עמית הלפרין, סמנכ"ל השיווק והלקוחות של האתר, אמר כי "כשהתחלנו לעבוד על התחרות בשנה שעברה לא שיערנו לאן נגיע. כמות השיתופים והמעורבות של המועמדים השונים הפתיעה אפילו אותנו, ובמרכז כל החגיגה הריב המתוקשר בין החינוכית למירי פסקל, ששבר את האינטרנט ועדיין מבליח מדי פעם. אנחנו לא לוקחים אחריות על הסכסוכים הצפויים ברחבי הרשת. צפו להפתעות".

לרשימת המועמדים המלאה ולהצבעה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים