Quick Charge 4 של קוואלקום: חמש דקות טעינה יספקו חמש שעות שיחה

בהשוואה ל-Quick Charge 3, הגרסה החדשה מהירה יותר ב-20%, יעילה יותר ב-30% ומידת הטמפרטורה המרבית בה נמוכה בחמש מעלות

שנה מוצלחת והתמודדות מול אתגרים

קוואלקום (Qualcomm) תכלול בסדרת מערכות השבב הבאה שלה גרסה חדשה של טכנולוגיית הטעינה המהירה שלה.

הגרסה החדשה, Quick Charge 4, אמורה לפי החברה להיות – מעבר למהירה יותר – גם יעילה ובטוחה יותר לשימוש תוך שמירה על טמפרטורה נמוכה יותר של המכשיר הנטען.

במספרים זה אומר שבהשוואה ל-Quick Charge 3, הגרסה החדשה מהירה יותר ב-20%, יעילה יותר ב-30% ומידת הטמפרטורה המרבית בה נמוכה בחמש מעלות.

15 דקות בלבד

אחד המדדים בהם משתמשת החברה כדי לקדם את הטכנולוגיה החדשה שלה מכונה על ידי החברה "חמש עבור חמש", וזה אומר שטעינה באורך של חמש דקות בלבד תספיק כדי לספק למכשיר הנטען חמש שעות שיחה. מדד אחר שהיא מציינת הוא שטעינת סוללה במכשיר טיפוסי מ-0% ל-50% – תימשך 15 דקות בלבד.

בקוואלקום מספרים שלפי מחקרים שבוצעו לאחרונה, זמן הטעינה משפיע על ההחלטה של יותר מ-60% רוכשים פוטנציאליים, ושיותר מ-25% מהלקוחות הצרכניים חושבים שנכון להיום זמן הטעינה נמוך מדי.

הטכנולוגיה החדשה אמורה להיות מוטמעת במערכות על-שבב של קוואלקום, וכן של חברות אחרות שירכשו אותה ממנה, במהלך המחצית הראשונה של 2017.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניאל ארנרייך

    לכל מי שמדבר על סוללות וטעינה דעו לכם כי זהו מקצוע. יותר אנרגיה נטענת בזמן קצר יותר בנפח קטן +> סכנה לפיצוץ ושריפה. תשאלו את סמזונג כמה זה עלה להם? אני ממליץ להרגע ולא להתלהב. גם טעינה של שעה היא מהירה אני חושב שקוולקום היא חברה בתחום הרדיו והתוכנה ולא בתחום הסוללות. יש בישראל מפעל סוללות בקרית עקרון, אין לי ספק כי רצוי לשאול לדעתם.

אירועים קרובים