אתגר בובות חלון הראווה עצר גם את קלינטון מפעולה

אתגר חדש, שכולל צילום וידיאו שבו כל הנוכחים קופאים על מקומם, סוחף רבבות וגם המועמדת הדמוקרטית עצרה למספר דקות כל פעילות בעבורו ● כל זה אירע עוד לפני המעצור הגדול ביותר שהגיע אליה בדמות תוצאות הבחירות בארצות הברית

לא זזים מכאן. אילוסטרציה: BigStock

אם הייתם יכולים להקפיא פוליטיקאי ולגרום לו לעצור את כל הפעילות שלו – במי הייתם בוחרים?

אתגר בובות הראווה (Mannequin Challenge) שהופך באחרונה לוויראלי ביותר, הוא אמנם לא כזה שמאפשר לאזרח הקטן להקפיא דמויות של מנהיגים ופוליטיקאים בכוחות עצמו, אבל למרבית העליזות יש מי מהם שמנדבים את עצמם ומשתתפים בו באופן יזום, וזאת מבלי לתהות יותר מדי על הסימבוליות שעשויה להשתמע מהדברים.

ההמצאה החדשה שסוחפת את האינטרנט היא אתגר שבו נדרשים המשתתפים להפסיק כל פעילות לרגע ולהעמיד פנים שהם דמות חסרת חיים שאדישה לחלוטין לכל דבר שקורה כרגע בעולם.

"בבקשה תהיו רגע בשקט"

אתגר בובות חלון הראווה – שבימים אלו מצליח אפילו לעקוף את הפולמוסים הפוליטיים האינסופיים שבהם מוצף תדיר הפיד של מרביתנו ברשתות החבריות – התחיל ככל הנראה בתלמידי תיכון אשר אולי פירשו באופן מדי מילולי את התחינות של המורה שלהם "בבקשה תהיו רגע בשקט".

הטרנד חדר לעולם המבוגרים בסוף השבוע, לאחר שציוצים תויגו בהאשטאג mannequinchallenge# יותר מ-2.3 מיליון פעמים במהלך השבוע האחרון בטוויטר (Twitter).

ואם זה כבר ויראלי אז כמובן שגם הסלבס ישמחו לקפוא לרגע ביחד עם כולם, וכך נצפו מפורסמים כמו אדל ואלן דג'נרס או כוכבי הפוטובול, הניו יורק ג'איינטס (New York Giants) ניצבים ללא תזוזה ומתועדים בסרטוני וידיאו שיוכיחו כי עמדו באתגר.

להישאר קפואה לנצח

אפילו הצוות של הילרי קלינטון – כולל המועמדת עצמה, בן זוגה הנשיא לשעבר ביל קלינטון, העוזרת המפורסמת שלה אומה עבדין וזמר הרוק ג'ון בון ג'ובי – נכנס בבוקר יום הבחירות לעצירה מוחלטת של כל פעולה.

קלינטון ביצעה את האתגר במטוס הקמפיין שלה והוא פורסם תחת הכותרת "אל תעמדו קפואים. הצביעו היום".

הסרטון מציג קומץ אנשים הכולל עיתונאים ועוזרים, שמתעסקים בטלפונים שלהם, מצלמים, עושים high-fiving זה לזה ועוד, בתיעוד שבמהלכו נעה המצלמה במטוס וחולפת על פני כל האנשים המאוד עסוקים הללו קפואים לחלוטין.

אחרי 50 שניות לערך נשמע מישהו צועק "ו… אנחנו בסדר!" וכל האנשים במטוס שברו את תנוחות הבובות הקפואות שלהם והתפרצו בצחוק ובמחיאות כפיים, כולל קלינטון עצמה, שבדיעבד אולי הייתה שמחה להישאר קפואה לנצח בזירה החמימה והנוחה של מטוס הבחירות שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים