"עסקים יתקשרו עם הלקוחות דרך המובייל – והכול יהיה מובנה בענן"

"בנוסף לכך, נראה קצב מוגבר של תהליכים אניליטיים; העתיד יאופיין בכך שלא יחברו טלפונים לאנשים אלא יחברו את כולם אל כולם", אמר שעיה בכר, מהנדס פתרונות ב-Dell-EMC

שעיה בכר, מנהל פיתוח עסקי בקבוצת השרתים והתקשורת של דל ישראל. צילום: יח"צ

"עסקים ידברו בעתיד עם לקוחותיהם באמצעות החדשנות, על יד יצירת אפליקציות חדשות במובייל, שכולן יהיו מובנות בענן", כך אמר שעיה בכר, מהנדס פתרונות ב-Dell-EMC.

בכר דיבר בסיור וכנס מקצועי שערך באחרונה פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 של אנשים ומחשבים בבארי, בירת חבל פוליה שבדרום איטליה. מנחה הכנס היה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

באירוע השתתפו כמה עשרות מנמ"רים מארגונים ממגזרים שונים במשק ומנהלי חברות IT שעובדות עם התעשייה. במהלכו שמעו המשתתפים הרצאות מקצועיות ממנהלי החברות, וכן נערכו שלושה מושבים בהנחיית רונן זרצקי, מנכ"ל BSD-IT, שבהם השתתפו מנמ"רים ומנהלי חברות. המושבים עסקו בנושאים ערים חכמות, תעשייה חכמה וחידושים טכנולוגיים, וענן ומערכות Legacy.

בהרצאתו דיבר בכר על הטרנספורמציה הדיגיטלית, שהייתה נושא מרכזי בכנס. "בנוסף לעובדה שהכול יהיה בענן, נראה קצב מוגבר של תהליכים אניליטיים", אמר. "העתיד יאופיין בכך שלא יחברו טלפונים לאנשים אלא יחברו את כולם אל כולם".

הוא המשיך באמרו כי "העולם הדיגיטלי משנה בצורה מהירה ביותר את הדרך שבה אנחנו עובדים וחיים. כמו שטכנולוגיה משפיעה על חיינו באופן אישי, היא גם מנוע לשינוי ומהפכה דיגיטלית, שמייצרת את המהפכה התעשייתית הבאה".

בכר ציטט מחקרים שלפיהם 90% מהעובדים רוצים להיות מקושרים במדיות ניידות כל הזמן. "אנחנו אוהבים מידע", אמר. "אנחנו רוצים כל דבר במיידי, כולל שירות בזמן אמת, להיות מעודכנים מה קורה ומה קרה, ולשתף תמונות ומידע".

"בכל יום – מיליארד מתקפות סייבר"

"90% מהמידע שקיים כיום נוצר בשנתיים האחרונות – וזה בזכות המובייל", ציין בכר. אלא שלדבריו, השינויים הללו יוצרים סיכונים. לדברי בכר, "בכל יום מתרחשות מיליארד מתקפות סייבר והצורך בשמירה על המידע נעשה קריטי".

"לפני 15 שנים", אמר, "הטכנולוגיה הייתה לצד העסקים וסיפקה תשתיות. כיום הכול משתנה: הטכנולוגיה הופכת להיות אינהרנטית בכל חלק של העסקים".

כדי שארגונים יתאימו את עצמם לעידן החדש, הם צריכים לבצע את הטרנספורמציה הדיגיטלית. אבל לדברי בכר, "הטרנספורמציה הדיגיטלית איננה טריוויאלית. עם זאת, ארגונים רבים מבינים שהיא חשובה להם".

"כחלק מהמהלך", הסביר, "ה-IT חייב לטפל בכמה רבדים: לייצר תשתיות מודרניות, שמניעות טרנספורמציה דיגיטלית; לדאוג לכוח עבודה מתאים; וכמובן, לדאוג לאבטחה. בגלל המורכבות, ארגונים חייבים שותף שיסייע להם לבצע את התהליכים הללו, וזו אחת הסיבות לאיחוד בין דל (Dell) ל-EMC. השותפות הזו מסייעת לארגון לראות את התמונה הכוללת ולעזור למנמ"ר ליהנות מהיכולות של כל אחת מהחברות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים