סנאפצ'ט מעתיקה את התכונה הטובה ביותר מה-Stories של אינסטגרם

שתי הרשתות החברתיות הולכות והופכות דומות יותר ויותר זו לזו, במקום לפתח תכונות מקוריות משל עצמן ● האם זה טוב למשתמשים?

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

לפני קצת יותר משלושה חודשים העתיקה אינסטגרם (Instagram) מסנאפצ'ט (Snapchat) את קונספט ה-Stories.

נראה שה-Stories באינסטגרם זכו להצלחה, כיוון שתוך כמה שבועות כבר נתבשרנו כי 100 מיליון בני אדם השתמשו בתכונה מדי יום, כל זאת כשאפליקציית סנאפצ'ט עצמה מתגאה ב-150 מיליון משתמשים ביום.

אלא שלמרות שה"סיפורים" של תוכנת המסרים המידיים כמעט זהים לגרסת הסנאפצ'ט של Stories, יש להם תכונה נוספת שימושית מאוד – ניתן להריץ אותם אחורה על ידי קשה על הצד השמאלי של הסיפור.

להריץ סיפורים אחורה בנוחות

היום הגיע תורה של סנאפצ'ט להעתיק – מעכשיו יוכלו גם משתמשיה להריץ אחורה סיפורים בנוחות בדיוק כפי שעושים זאת משתמשי אינסטגרם. המהלך הזה מצייר מצב שבו כבר לא ברור עוד מי מעתיק ממי.

כמו רוב העדכונים בסנאפצ'ט, התכונה נסתרת לחלוטין. אבל כשמעדכנים את האפליקציה לגרסה האחרונה, ניתן להבחין כי אפשר להקיש על הצד השמאלי של כל סנאפ בכדי לחזור לזה הקודם.

מתברר שהתכונה של החזרת הסיפורים לאחור היא מרכיב חיוני בעבור הגולשים, בעיקר מכיוון שלעתים קרובות משתמשים נוטים לעיין בסיפורים במהירות הבזק.

עדשות העולם

עד עכשיו, בכדי להציג סנאפים שוב נאלצו המשתמשים לצאת מפיד הסיפורים המרכזי ולחפש אחרי שם החבר שפרסם את הסיפור שהתעניינו בו בדיעבד, או לגלול את כל הדרך עד לתחתית ולמצוא את הסיפור הנחשק באמצעות המיון האלפביתי. מאמץ גדול שלא תמיד נשא פרי. מהיום זה כבר לא המקרה.

תכונה נסתרת אחרת בעדכון האפליקציה הנוכחי היא שמעכשיו ניתן לשלוח סנאפ של חבר לחבר אחר. עד כה יכלו המשתמשים רק לשתף מפיד ה-Discover שלהם, ואילו מעכשיו הסיפורים המשעשעים של החברים של כל משתמש ניתנים להפצה. פשוט צריך להקיש על הסנאפ המבוקש ולהשתהות עליו בכדי להעלות את מסך השיתוף.

התכונה המועתקת החדשה בסנאפצ'ט היא חלק מעדכון הכולל גם את "עדשות העולם" (world lenses), גרסת מסנני מצלמת הסלפי המפורסמת של האפליקציה, שהפעם מופנית כלפי העולם המקיף אותנו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים