משרד התקשורת קנס את 012-סמייל טלקום ב-170 אלף שקלים

הקנס הוטל על ספקית האינטרנט לאחר שאיחרה בניתוק מנויים שביקשו את הפסקת השירות - בניגוד לרגולציה, שקובעת שעליה לעשות זאת יום עסקים אחד לאחר שקיבלה מהלקוח את ההודעה

קנס גדול. 012-סמייל טלקום

משרד התקשורת הטיל היום (ב') על ספקית האינטרנט 012-סמייל טלקום מקבוצת פרטנר קנס בסך של כ-170 אלף שקלים, מפני שאיחרה בניתוק מנויים שביקשו את הפסקת השירות.

מתלונות של מנויי החברה נמצא כי בניגוד להוראות, זו ניתקה אותם לאחר פרקי זמן ממושכים, על אף שהייתה מחויבת לעשות זאת לא יאוחר מיום העבודה שלאחר יום מסירת ההודעה אליה. לדברי המשרד, בעקבות תלונותיהם בפניו השיבה 012-סמייל טלקום כספים למנויים שהתלוננו.

הרגולציה בנושא קובעת שמנוי רשאי לבקש מחברה בכל עת הפסקה מוחלטת של אספקת שירותיה אליו ושעל החברה לבצע זאת לא יאוחר מיום העבודה שלאחר היום שבו נמסרה אליה ההודעה.

בהודעתו הדגיש משרד התקשורת כי הוא "רואה התנהלות זאת בחומרה, שכן מדובר בפרקטיקה הפוגעת במנויים, ובמקרים רבים המנויים לא מודעים לכך שהם ממשיכים לשלם לחברה על אף שביקשו להתנתק. המשרד לא יתיר לחברה כלשהי לכבול מנוי בניגוד לרצונו. אנחנו חוזרים וקוראים לציבור לעמוד על זכויותיו ובכל מקרה שבו חש אזרח שנפגע – לפנות אלינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים