שניידר אלקטריק מחפשת סטארט-אפים ישראליים בתחומי האנרגיה

בכירים בחברה ייפגשו עם סטארט-אפים בתחומים כגון האינטרנט של הדברים, פתרונות ומוצרים בתחום רשתות חשמל, בקרת מבנה, מציאות רבודה ואבטחת סייבר

סטארט-אפים ישראליים על הכוונת של שניידר אלקטריק

משלחת בכירים משניידר אלקטריק ומקרן ההון-סיכון אסטר קפיטל (Aster) יגיעו במהלך נובמבר לביקור בישראל, במסגרתו יפגשו עשרות סטארט-אפים ישראליים.

חברי המשלחת, ובהם סמנכ"ל החדשנות ומנהל תחום הרכישות וההשקעות בחברה, מתעניינים במיוחד בחברות שעוסקות בתחומי האינטרנט של הדברים, פתרונות ומוצרים בתחום רשתות חשמל, בקרת מבנה, מציאות רבודה ואבטחת סייבר.

במסגרת הביקור יציגו בפניהם נציגי הסטארט-אפים את פיתוחיהם האחרונים. סטארט-אפים שעוסקים בתחומים הללו יכולים להציע את עצמם כמתאימים להציג בפני המשלחת על ידי פנייה למרכז פעולת קרן אסטר בישראל, סטיב אלבז.

יצוין כי לאחר ביקורים קודמים שערכו בכירים בשניידר אלקטריק בישראל השקיעה החברה כשלושה מיליון דולר באטלטיום, שעוסקת בחיטוי מים באמצעות UV, ובנובה-לומוס, שעוסקת בקישוריות וחשמל באזורים כפריים. מוצרים של חברות אחרות, בהן Ayyekka ו-EnStorage, שולבו בהיצע הפתרונות של שניידר אלקטריק ברחבי העולם.

פיליפ ברמי, מנכ"ל שניידר אלקטריק, אמר כי עולם תעשיות הייצור ניצב בפני שינוי עמוק, שנובע מהרחבת מסגרות התקשורת והרשתות המקשרות בין אנשים, מכונות ואביזרים שונים. "הסטארט-אפים הישראליים הוכיחו לא אחת את יכולותיהם הגבוהות בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות ויעילות בכל התחומים", ציין. "הביקור של בכירים בחברה בישראל למטרת קידום רכישות, השקעות ושותפויות עם סטארט-אפים אלה הוא טבעי עבורה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים