שריל סנדברג מפריכה את השמועות על המעבר לפוליטיקה

סמנכ"לית הרשת החברתית טוענת שהיא לא הולכת אחרי הילרי קלינטון לוושינגטון ושבכוונתה להישאר בתפקידה הנוכחי

שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של פייסבוק. צילום: ויקיפידה

סמנכ"לית התפעול של פייסבוק (Facebook), שריל סנדברג, התייחסה ביום ג' האחרון לשמועות בדבר ייעודה לאייש את תפקיד שרת האוצר או המסחר תחת נשיאותה של הילרי קלינטון, אם תבחר.

"אני נשארת בפייסבוק", אמרה סנדברג, שדיברה בכנס שנערך על ידי איגוד האינטרנט (Internet Association), המייצג חברות כמו פייסבוק, גוגל (Google) וטוויטר (Twitter).

אילו היו השמועות אודות סנדברג נכונות, והיא אכן הייתה הופכת לשרת האוצר בממשלת קלינטון, היה המהלך מחזיר אותה למשרד שבו עבדה כראש הסגל תחת לורנס סאמרס, בתפקידו כמזכיר האוצר, בזמן כהונתו של הנשיא לשעבר ביל קלינטון. אולם כעת נדמה שהתסריט הזה לא עומד להתרחש, לאחר שסנדברג שנשאלה אם יש לה עניין בממשלה חזרה והדגישה כי מקומה בפייסבוק וכי היא "מאוד שמחה" בתפקידה הנוכחי.

תומכת ותורמת גדולה של קלינטון

בתור מי שמייצגת את קולן של הנשים בעמק הסיליקון בפרט ובקהילה העסקית הרחבה בכלל, סנדברג הייתה תומכת ותורמת גדולה של קלינטון לאורך כל קמפיין הנשיאות בשנת 2016. לשורות פייסבוק הצטרפה בשנת 2008 כמנהלת תפעול ראשית, ואל ענקית המדיה החברתית הגיעה אחרי קריירה בגוגל.

אם לציין נקודה ישראלית בחייה של סנדברג היהודיה, הרי שבתקופת התיכון שלה בילתה שנה בארץ והייתה תלמידה במכון אלכסנדר מוס ללימודי ישראל בהוד השרון.

"אני חושבת שהנושאים שאנחנו כאן בכדי לדבר עליהם, נושאים שנסובים אודות מדיניות – הם שחשובים", אמרה סנדברג בנאומה בכנס ההיי-טק בעמק הסיליקון, והוסיפה והבהירה כי "הממשלה חשובה. אין לי עבודה במגזר הפרטי כי אני חושבת שהממשלה לא חשובה – היא כן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים