סנאפצ'ט: הסיפורים משתנים שוב

אם אתם מחבבים את תכונת ה-Stories של הרשת החברתית, כדאי שתתכוננו לכך שהיא עומדת להשתנות בעדכון הקרוב שלה ● מעכשיו תוכלו ליצור פלייליסט רק של החברים שאתם מתעניינים בהם במיוחד

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

כל מי שמחפש ברשת החברתית המצליחה סנאפצ'ט (Snapchat) יותר מפילטרים משעשעים, מכיר ומחבב בוודאי את תכונת Snapchat Stories, שמציגה פרסומים של חברים מ-24 השעות האחרונות.

למעשה, מדובר באחת מהתכונות המעניינות ביותר באפליקציה, וזו גם הסיבה כנראה שהמתחרות אינסטגרם (Instagram) וטוויטר (Twitter) בחרו שתיהן לאמץ את הפורמט ולחקותו.

אלא שעכשיו החליטה סנאפצ'ט לשנות את האופן שבו מסך הסיפורים עובד. השינוי מתבטא בכך שהסיפורים עצמם כבר לא מתקדמים אוטומטית ושהמשתמשים יוכלו לבנות לעצמם רשימות מותאמות אישית, מעין פלייליסטים, בכדי להיחשף יותר לחברים שמעניינים אותם.

לא רוצים לראות את כל החברים

"לפעמים אנחנו פשוט רוצים לראות מה החברים או המשפחה הקרובים שלנו עושים – לא כל החברים שלנו – ו-Auto Advance מנעה זאת", כתבה סנאפצ'ט בהודעה המסבירה את השינויים, שפורסמה בבלוג החברה.

השינוי מתבטא גם בכך שהסיפורים הממומנים מאגף Discover עומדים אף הם לזוז ולהופיע מתחת לעדכונים מהחברים של המשתמש, כך שיש פחות סיכוי להקיש בטעות על מודעה, כשרק רוצים בעצם לברר מה החברים פרסמו לאחרונה. מודעות פרסום סטנדרטיות עדיין יופיעו מדי פעם בין קליפים מהרשימות של המשתמשים.

בכדי ליצור פלייליסט, צריך פשוט להקיש על התמונה הממוזערת שנמצאת משמאלו של כל חבר שבתכניו מתעניינים, ולאחר מכן להקיש על לחצן ההפעלה שנראה בתחתית.

העדכונים לתכונות של סנאפצ'ט ייכנסו לפעולה בקרוב מאוד באנדרואיד וב-iOS. אם כי סנאפצ'ט אומרת שייתכן שהמשתמשים אולי לא ייראו אותם עדיין, כך שיש להתאזר בסבלנות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים