בעקבות הסרטון של טראמפ: נשים מספרות בטוויטר על תקיפות מיניות

"נער בחוג דרמה תפס את ה… שלי בזמן השיעור - הייתי רק בת 13" ● נשים רבות צייצו את סיפורי התקיפות המיניות שחוו בחייהן, לאחר חשיפת דבריו הגסים של המתמודד לנשיאות ארצות הברית

קיבל רוח גבית מפוטין בבחירות 2016? דולנד טראמפ. צילום: BigStock

טוויטר (Twitter) הוצפה בימים האחרונים בנשים שהחלו בשיתוף הסיפורים המחרידים שלהן על תקיפה מינית שעברו. כל זאת בעקבות ההערות המטרידות של דונלד טראמפ על נשים.

תגובה זו של רבבות נשים הגיעה במקביל לפרסומה של הקלטה שצצה לאחרונה, שבה נשמע טראמפ – המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית – מודה שהוא נמשך כמו מגנט לנשים יפות, ומתרברב שהוא אהב "לתפוס אותם ב… שלהן".

קטע האודיו הוקלט על אוטובוס בדרך לסט של אופרת הסבון "ימי חיינו" (Days of Our Lives) בשנת 2005, אך שוחרר בסוף השבוע ועורר סערה גדולה.

האשטאג NotOkay#

בדבריו השמיע טראמפ מני הערות בעניין יחסו לנשים. "אני פשוט מתחיל לנשק אותן", הוא התרברב, "אני אפילו לא מחכה". בקלטת תועד טראמפ כמתרברב על כך שנשים מאפשרות לו לנשק ולתפוס אותן כאוות נפשו פשוט כי הוא מפורסם.

הסופרת הקנדית קלי אוקספורד פרסמה חשבון של אדם מבוגר שתקף אותה באוטובוס כשהייתה בת 12 בלבד. אוקספורד דחקה בנשים אחרות לחלוק את סיפוריהן עם העולם ולתייג את הציוצים הרלוונטיים בהאשטאג NotOkay#.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים