פיוניר השלימה גיוס ענק – ושלשלה לקופתה 180 מיליון דולר

החברה גייסה 90 מיליון דולר ובעלי המניות שלה מכרו חלק מהן בסך כולל של עוד 90 מיליון – והכניסו את הסכום לקופת החברה

הקופה שלה גדלה מאוד. פיוניר

הישג לפינטק הישראלי: פיוניר (Payoneer) השלימה באחרונה שני מהלכים כספיים, שביחד הגדילו את היקף המזומנים שלה ב-180 מיליון דולר.

חברת התשלומים האלקטרוניים גייסה 90 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון-סיכון TCV ובהשתתפות קרן ההון-סיכון Susquehanna Growth. בנוסף, בעלי המניות של החברה מכרו מניות בסך כולל של עוד 90 מיליון דולר, כשכל ההכנסות שולשלו לקופת החברה.

בסבבים הקודמים גייסה פיוניר 65 מיליון דולר. בעלת המניות הגדולה בה היא קרן ההון-סיכון כרמל ונצ'רס, שאחד המנהלים המשותפים שלה, אבי זאבי משמש כיו"ר פיוניר.

בין לקוחות החברה: אמזון, גוגל ו-Airbnb

החברה איננה צעירה כל כך, ודאי שלא במונחים של חברות טכנולוגיות: היא הוקמה ב-2005 על ידי יובל טל, שמשמש כנשיא החברה, ובן יניב צ'צ'יק, ששימש עד לשנה שעברה כסמנכ"ל הטכנולוגיות. היא מעסיקה כיום 760 עובדים, מתוכם כ-500 בישראל – בעיקר בפעילות מחקר ופיתוח. מנכ"ל החברה הוא סקוט גאליט ואת פעילותה בישראל מנהלת קרן לוי.

הפלטפורמה שפיתחה פיוניר מאפשרת העברת תשלומים מאובטחים באמצעות כרטיסי אשראי או העברות כספיות. החברה פועלת בכמעט 200 מדינות ובין לקוחותיה נמנות חברות ענק כמו אמזון (Amazon), שהפכה את פיוניר למערכת התשלומים הראשית שלה ב-24 מדינות, גוגל (Google) ו-Airbnb.

הכספים שנכנסו לקופת פיוניר ישמשו אותה להרחבת פעילותה ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים