מיקרוסופט משלבת יכולות בינה מלאכותית ב-Office 365

לדברי מנכ"ל החברה, סאטיה נאדלה, "מדובר באסטרטגיה, ואנחנו יוצקים בינה מלאכותית בכל מה שאנחנו מספקים"

סאטיה נאדלה, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון מיקרוסופט. צילום: קובי קנטור ז"ל

מיקרוסופט (Microsoft) משלבת יכולות בינה מלאכותית בערכת התוכנות המשרדיות בענן שלה, Office 365. מעבר לכך, היא מפעילה סוכנים מלאכותיים במרכזי התמיכה שלה בארצות הברית.

מדובר בהחלטה גורפת של החברה עבור כל מוצריה, למעשה. בכנס Ignite שנערך השבוע אף צוטט מנכ"ל החברה, סאטיה נאדלה, כשאמר כי "מדובר באסטרטגיה, ואנחנו יוצקים בינה מלאכותית בכל מה שאנחנו מספקים, מסוכן ועד אפליקציות,שירותים ותשתית".

כך, לדוגמה, תשלב החברה יכולת בשם Tap במעבד התמלילים Word ובתוכנת הדואר Outlook כדי לאפשר לעובדים לחזור ולהשתמש בתכנים שכבר כלולים במסמכים ששומרת המערכת בכדי שישמשו בסיס למסמכים ולהודעות דואר חדשות.

לנהל טוב יותר את הזמן

יכולת אחרת, שזכתה לכינוי Quickstrater, מיועדת לשימוש ב-PowerPoint וב-Sway ומטרתה לעזור לשלב טקסטים ותמונות במצגות. עבור Excel מציעה מיקרוסופט את היכולת להשתמש במפות בינג לצורך יצירת ויזואליזציה של מידע המבוסס על נתונים גיאוגרפיים.

מיקרוסופט משלבת כעת ב-Office 365 גם יכולת לבצע אנליטיקה עצמית עם MyAnalytics, השם החדש שניתן ל-Delve Analytics שהחברה צירפה למערכת לאחר רכישת VoloMetrix בשנה שעברה.

יכולת זו אמורה לעזור לעובדים לנהל טוב יותר את הזמן שלהם בעבודה, והיא כוללת גם רכיבים כמוזמני תגובה ללקוחות ולחברים לעבודה, מתי הזמן הכי טוב לטפל בדואר, כמה אחוז מהדואר זכה לתשובה ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים