האפליקציה שמחליפה את סוכן הביטוח

כל לקוח שנרשם ב-RobinHood מחובר דרך המסלקה הפנסיונית של משרד האוצר לכל תוכניות הביטוח והפנסיה שלו, ומקבל תמונת מצב עדכנית בלחיצה

RobinHood, נסיך הביטוחים

סטארט-אפ ישראלי חדש בשם RobinHood, מציע לראשונה פתרון, המבוסס על אלגוריתם ייחודי, לתכנון, ניהול ושדרוג כספי הפנסיה, הביטוח והחיסכון. האפליקציה אוספת עבור המשתמש את כלל נתוני הפנסיה שלו בעזרת המסלקה הפנסיונית של משרד האוצר ומנפיקה עבור המשתמש, בלחיצת כפתור, את מצבו הפיננסי, בממשק נוח, יעיל ומהיר תוך הצעות לחיסכון מיידי, המגיע לעשרות ואף למאות אלפי שקלים לכל לקוח.

האפליקציה מאפשרת לקבל רק את המידע החשוב ובאופן ברור ומובן: היכן מצויים כספי הפנסיה, מהו החיסכון עד כה, ומה צפויה להיות הקצבה החודשית לאחר פרישה. המערכת גם מציעה אפשרויות שדרוג, למימוש בלחיצה או בהתייעצות עם מומחים אונליין. הנתונים של המשתמש מוצפנים בכספת טכנולוגית העומדת בתקן המחמיר 357 של משרד האוצר ותקן PCI להצפנת כרטיסי אשראי.

הפלטפורמה של RobinHood מציעה אנליזה ממוחשבת החפה מאינטרסים של תשואות, דמי ניהול, עמלות ועוד, תוך הצעת שדרוגים המותאמים למשתמש. בעזרת מנוע החלטות אובייקטיבי למוצרים פיננסיים, מתאפשרים ניודים רבים יותר, היוצרים תחרות והורדת עמלות מחברות הביטוח ובתי ההשקעה.

להשיג שליטה על העתיד

יוסי ירקוני, מייסד ומנכ"ל החברה, אמר, כי "RobinHood היא מיזם חברתי-פיננסי שהוקם במטרה לפשט את ההתעסקות בפיננסים. הוצאנו את המסובך והמבלבל החוצה והשארנו רק את המידע הבסיסי שצריך לעניין כל אחד, כך נאפשר לאנשים להתחבר לכספם בקלות על מנת שיוכלו להשיג שליטה על עתידם".

לדבריו, "מצבם הפיננסי של האזרחים בישראל הוא חור שחור לרבים מהם. אנשים מפסידים נתח משמעותי מחסכונותיהם בשל חוסר ידע, מחסומי מושג והיעדר מוטיבציה להתנהלות במרחב הפיננסי. בשל כך, חברות הביטוח מנצלות את המצב להשאת רווחיהן. על כן ישנו צורך גדול בהנגשת התחום המסורבל".

את הרובוט, שפיתחה RobinHood, הפועל במכשירים ניידים, מנחה אלגוריתם רב ממדי, המשווה את ההצעות הקיימות בשוק לצרכיו האישיים של המשתמש. הרובוט הוא אובייקטיבי, נטול אינטרס ואינו קשור לחברה כזו או אחרת, כאשר הנתונים מתעדכנים באופן שוטף.

RobinHood אינה קשורה לספק ביטוח כזה או אחר או סוחרת בנתונים, אלא רק משווקה ומדרגת מתמטית פרמטרים אובייקטיבים כגון תשואות, רמת סיכון, גודל קרן, מגמות גידול או קיטון, איזון אקטוארי ועוד. זאת ועוד, האפליקציה ממשיכה לנטר את התיק של המשתמשים ולהציע שדרוגים.

אל ירקוני, שייסד ועמד בראש Digimo – סטארט-אפ שהציע לבעלי עסקים שירותי סליקה מתוך האפליקציה שלהם עצמם, חברו ארז ווינרוט, המייסד והמנכ"ל של קנרית, חברת ייעוץ אסטרטגי לסטארט-אפים והמדען הראשי ב-Breezometer, סטארט אפ לניטור איכות אוויר, אניטה צ'ור, לשעבר סמנכ"לית משאבי אנוש בדלתא גליל, מירס ומוטורולה, ואודליה כהן, מנהלת החטיבה הפרטית לשעבר בבטר פלייס (Better Place).

להורדה לאנדרואיד לחצו כאן.

להורדה ל-iOS לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים