טוויטר: סוף סוף אפשר ליצור Moments אישיים

הרשת המצייצת השיקה גרסה אישית של תכונת ה-"סיפורים" שלה וכעת, לטענתה, כל אחד יכול ליצור "רגעים" משלו, באמצעות מקבץ ציוצים ותמונות שהועלו לשירות

רגע עם טוויטר

התכונה Moments, שמגיעה עכשיו למשתמשי הרשת החברתית טוויטר (Twitter), הושקה לראשונה לפני כשנה כחלק מהמאמץ לספק לאנשים סיבה נוספת להשתמש בטוויטר, לאור הנתונים על קיפאון בגידול מספר המשתמשים בה.

התכונה הזכירה במקצת את התוכן קצר המועד שפופולרי כיום בשירות אחר – את ה-Stories של סנאפצ'ט (Snapchat). ההבדל המשמעותי היה שבתחילת הדרך לא הייתה התכונה זמינה למשתמשים באופן אישי. רק באוגוסט האחרון הרחיבה טוויטר את הגישה אל Moments, כך שתכלול גם מבחר מצייצים משפיעים ומותגים רחבים, והבטיחה כי התכונה תגיע לשימוש האישי של כולנו "בחודשים הקרובים".

זרימה מואצת של משתמשים לשירות

היה קצת משונה ש-Moments לא הייתה תכונה שפונה למשתמש הבודד כבר מהיום הראשון שלה. צורך כזה ביצירת אוספים של ציוצים לכדי סיפור מלוכד התעורר זה מכבר, בעיקר בגלל שגורמים אחרים, כמו Storify, עשו מזמן שימוש בכלים משלהם בעבור כך. אילו הייתה החברה מספקת את הכלי כבר בעבר, ייתכן שהייתה משיגה בכל זאת זרימה יותר מואצת של משתמשים לשירותיה.

אבל, במקום להתבונן על העבר אפשר להסתכל על ההווה ולהתחיל לייצר לנו Moments אישיים משמחים. בכדי ליצור "רגע" משלכם, תוכלו ללחוץ על הכרטיסייה "Moments" החדשה, שנמצאת בפרופיל שלכם. בתוכה תמצאו כפתור ליצירת "רגע" חדש, כמו גם את אוסף ה"רגעים" שכבר יצרתם, לאחר שתיצרו כאלו.

הכלי מאפשר לכם להגדיר Cover לבחירתכם, באמצעות תמונות או קטעי וידיאו מציוצי העבר. בהמשך תוכלו למצוא ציוצים ולהוסיפם במגוון דרכים. אפשר למשוך ציוצים מהמועדפים שלכם ("Tweets I’ve liked"), או על ידי שם חשבון, או באמצעות חיפוש בטוויטר, או שניתן פשוט להוסיף אותם ישירות באמצעות הקישור של הציוץ.

הממשק נוח במיוחד לשימוש, וכאשר תסיימו את הליקוט והבחירה תוכלו לחלוק את הרגע שיצרתם באמצעות ציוץ שיאפשר למשתמשים אחרים לרפרף ב"רגע" שלכם ישירות בטוויטר, או לפרסם אותו במקום אחר באינטרנט.

הכלי Moments אמור להגיע עכשיו לכולם, וטוויטר גם פרסמה מדריך, במתכונת של "רגע", שמיועד לעזור למשתמשים להתחיל לייצר "רגעים" משלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים