"ארגונים שלא ינהלו את הדטה סנטר בצורה יעילה – ייפגעו"

"הרעיון הוא להקטין את הדטה סנטר וכך להקטין את שטח הרצפה", אמר וויטפילד, מנהל SE לאזור EMEA בנימבל סטורג' ● לדבריו, "אפשר לעשות זאת ולהגדיל את הקיבולת ואת הביצועים"

צ'רלי וויטפילד, מנהל SE לאזור EMEA בנימבל סטורג'. צילום: קובי קנטור

"שם המשחק בעולם הדטה סנטרים הוא יעילות. השוק השתנה מאוד בשני העשורים האחרונים, עם הופעת הענן, שמאפשר אחסון מחוץ לארגון. כיום, על ארגונים לעשות יותר בפחות, וארגונים שלא יעשו כך – ייפגעו", כך אמר צ'רלי וויטפילד, מנהל SE לאזור EMEA בנימבל סטורג' (Nimble Storage).

וויטפילד דיבר בכנס הלקוחות של החברה, שהתקיים באחרונה באולם האירועים LAGO בראשון לציון. האירוע הופק על ידי אנשים ומחשבים והשתתפו בו מאות לקוחות ושותפים של נימבל סטורג' בישראל. מנחי האירוע היו רפי שקולניק, מנהל אזורי של החברה לאפריקה ולאגן הים התיכון, ופלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

"הרעיון הוא להקטין את הדטה סנטר וכך להקטין את שטח הרצפה. אפשר לעשות זאת ולהגדיל את הקיבולת ואת הביצועים", אמר וויטפילד.

הרצאתו התמקדה בהצגת הטכנולוגיה והפתרונות של נימבל סטורג' לתחום האחסון, ובמיוחד אחסון מבוסס פלאש (Flash).

וויטפילד ציין כי מבפר העובדים של החברה באזור EMEA עומד על כ-150 ומספר הלקוחות – על יותר מ-1,200, בכ-20 מדינות, בהן צרפת, מדינות הבנלוקס, ישראל ומדינות באפריקה. בין הלקוחות בישראל מנה וויטפילד את One1, טלדור וטרהסקיי.

לדבריו, "יש שתי דרכים להצעת פתרונות המבוססים על פלאש: האחת היברידית – דרך טובה להמשכיות של האפליקציות, למעט אלה שרגישות ביותר לביצועים. השנייה היא All-Flash – דרך טובה לרוב האפליקציות הרגישות ביותר לביצועים אבל יקרה מדי ליתר היישומים".

"אנחנו מציעים פתרון יעיל, גמיש, שמאפשר פחות שטח רצפה ויותר ביצועים", אמר. עוד ציין וויטפילד כי "אחד הדברים החשובים באחסון הוא גיבוי לשנים – ונימבל סטורג' מספקת זאת".

סיפורי לקוחות

במהלך האירוע הוצגו סיפורי לקוחות של אקס ליבריס, LivePerson וסימנס (Siemens). נציג אקס ליבריס סיפר כי מספר לקוחות החברה ברחבי העולם עומד על יותר מ-6,000, בהם אוניברסיטאות כקיימברידג', הרווארד ומכון ויצמן, וארגונים במגזרים נוספים. הוא אמר כי לחברה יש דטה סנטרים במספר מקומות בעולם, בהם ארצות הברית, אירופה ואסיה.

"האתגרים המרכזיים שלנו בבואנו להחליט על הפרויקט ועל זהות החברה שתבצע אותו היו גידול אורגני, יותר נתונים, יותר אפליקציות וביקוש לפעילות 24/7", אמר. "רצינו לבנות דור חדש של דטה סנטרים עם אפשור גבוה. נימבל סטורג' ענתה על הדרישות שלנו. הפתרונות שלה הניבו לנו יותר יעילות וביצועים טובים במחיר טוב. המערכת של נימבל סטורג' מספקת לנו מידע אנליטי חיוני, מאפשרת מודולריות וסקלאביליות, והביאה לירידה רבה בשטח הרצפה שנדרש לאחסון ובכמות האנרגיה שאנחנו מוציאים על כך. אפשר לומר שהופתענו מהביצועים של הפתרון ההיברידי שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים