נעים להכיר: YouTube Go – אפליקציה חדשה לצפייה ושיתוף מקוון

האפליקציה נוצרה מתוך מטרה להנגיש את שירות שיתוף הווידיאו המפורסם, שנמצא בבעלותה של גוגל, גם לחלקים של העולם שבהם החיבור לרשת אינו מהסוג המהיר במיוחד

מצנזרת מציאות? יוטיוב

גוגל (Google) הודיעה על השקתה הקרבה ובאה של YouTube Go – אפליקציה חדשה שמאפשרת צפייה במצבי אופליין, ושנועדה להרחיב את הנגישות של יוטיוב (YouTube) למשתמשים שעד כה התקשו ליהנות ממנו מסיבות טכניות.

YouTube Go עוצבה ופותחה כשהיא מתמקדת במשתמשים ההודים, וזאת מכיוון שהיא מיועדת לעבוד בצורה יעילה יותר באזורים שבהם הקישוריות מוגבלת. ההודים, לפיכך, יזכו לבדוק את האפליקציה ראשונים עוד לפני ההשקה הרחבה.

משתמשי YouTube Go יוכלו לשמור סרטונים לצפייה במצב לא מקוון, ויקבלו אפשרות לבחירת איכות וגודל הקובץ, כדי שידעו בבירור בכמה נתונים ההורדה תשתמש. האפליקציה – שבנויה על התכונה Smart Offline של יוטיוב, שהושקה לראשונה בהודו מוקדם יותר השנה – תאפשר גם שיתוף מקומי עם משתמשים קרובים, ללא שימוש בנתונים כלשהם.

לומדים מההודים ומיישמים בכל העולם

"YouTube Go הוא יישום חדש שיעזור לדור הבא של המשתמשים לשתף וליהנות מקטעי וידיאו", אמרה סמנכ"לית ניהול מוצר ביוטיוב, יוהנה רייט, בהצהרה לעיתונות. "YouTube Go תוכנן ונבנה מהיסוד עם תובנות מהודו, על מנת להביא את העוצמה של הווידיאו למשתמשי ניידים באופן שמודע יותר לנתונים ולקישוריות שלהם, ושהוא בכל זאת עדיין רלוונטי למיקומם וכן חברתי".

YouTube Go הוכרז באירוע של גוגל בדלהי, שבו חשפה החברה מספר מוצרים חדשים המיועדים לשוק ההודי; רבים מהם יגיעו מאוחר יותר לשאר רחבי העולם.

"בעולם גדל של מכשירים ניידים, הודו נותנת לנו תובנות מוקדמות אל העתיד של האינטרנט", כתב השבוע מנכ"ל גוגל, סונדר פיצ'אי, במאמר אישי משלו שהתפרסם ב-Economic Times. פיצ'אי הוסיף וכתב כי"למדנו את הבעיות שעלולות להיות להודים עם אילוצי קישוריות ונתונים, ואלו יכולות גם להיות בעיות אוניברסליות".

משתמשים הודיים מוזמנים להירשם כבר כעת לבדיקת YouTube Go, אבל טרם פורסם מתי האפליקציה תושק רשמית בהודו או בכל מקום אחר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים