טוויטר חוברת לבלומברג ותעביר בשידור חי את העימות לנשיאות ארצות הברית

בזכות העסקה החדשה הרשת תזרים את כל שלושת העימותים בין המועמדים, אבל היא לא תהיה יחידה במערכה - פייסבוק תשדר אף היא את פסגת המירוץ לנשיאות עתירת הרייטינג הזו

הכי מעניינים ב-2016. הילרי קלינטון ודונלד טראמפ

כאשר שני המתמודדים לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון ודונלד טראמפ, יתנגחו ראש בראש בעימות חזיתי בשידור חי הטלוויזיוני הראשון שלהם ביום ב' בלילה, הגולשים יהיו מסוגלים לצפות במפגש המרתק, בחינם, בטוויטר (Twitter).

אתמול (ד') הכריזו בלומברג (Bloomberg) וטוויטר על שותפות חדשה ביניהם, אשר תאפשר שהכיסוי של בלומברג את כל שלושת העימותים בין המועמדים לנשיאות, בתוספת הדיון עם מי שאמורים לאייש את תפקידי סגן הנשיא, יוזרמו ברשת החברתית. הסטרימינג יתבצע באותה המתכונת כמו משחקי הפוטבול מליגת ה-NFL, שהחלו להיות מוזרמים לרשת בימי ה' בלילה מהשבוע שעבר.

הרייטינג הגבוה ביותר של השנה

שתי החברות יחלקו בהכנסות מהמודעות שישודרו במהלך הסיקור ואחרי הדיון. לטוויטר יש כבר מערכת יחסי סטרימינג עם בלומברג, והיא אף עבדה עם CBS מוקדם יותר השנה בכדי להזרים את הוועידה הדמוקרטית ואת הכנס הרפובליקני.

נדמה כי מדובר על עסקה טובה במיוחד בעבור טוויטר, מכיוון שהעימותים הללו הפכו לאירועים טלוויזיוניים שלפי הצפי יזכו לרייטינג הגבוה ביותר של השנה בארצות הברית, יחד עם משחקי פוטבול וטקסי פרסים.

שאלת המפתח, כמו עם כל ההזרמות בשידור חי האחרות של טוויטר, היא האם הזרמת העימותים באמת יכולה ליצור גידול במספר המשתמשים ברשת המצייצת. גולשים הרי לא צריכים חשבון בטוויטר בכדי לצפות בשידור החי, מה שהופך אותו לזמין ובקלות בעבור כולם, אבל זה לא אומר שאנשים יחזרו בהכרח לשירות אחרי שההזרמה תסתיים.

גם פייסבוק לא תישאר מאחור ותזרים את העימותים, תודות להסכם עם רשת ABC, שעליו הודיעה החברה ביום ג', כך שגם אם לטוויטר יש תוכן פרימיום, היא לא תהיה יחידה בהפצתו באינטרנט.

העימות הראשון יחל בתשע בערב (לפי שעון ארצות הברית) ביום ב' הבא, והוא יערך באוניברסיטת הופסטרה (Hofstra University) שבניו יורק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים