בנק הפועלים ובורסת לונדון יסייעו לסטארט-אפים ישראליים

שני הגופים יקדמו חברות צעירות כחול לבן בתוכנית הבינלאומית של הבורסה הבריטית, ויסייעו להן לגייס הון, לקדם הזדמנויות עסקיות ולמצוא שותפים

הצטרף לשורות קורלטה. אבי כוכבא. צילום: ניב קנטור

בנק הפועלים והבורסה של לונדון (LSEG) הודיעו כי יפעלו יחדיו על מנת לקדם סטארט-אפים וחברות מישראל, בתוכנית ELITE שמפעילה הבורסה הבריטית. מדובר בתוכנית בינלאומית, שפועלת במתכונת של חממה טכנולוגית, המקדמת מיזמים חדשניים.

שיתוף הפעולה בין שני הגופים יסייע לחברות סטארט-אפ מישראל בפיתוח פעילותן – כולל גיוס הון, קידום הזדמנויות עסקיות, מציאת שותפים ותמיכה במנהלים, נמסר.

עד כה השתתפו בתוכנית ELITE שלוש חברות ישראליות מתוך כ-400 חברות מ-23 מדינות: eToro, שמציעה רשת חברתית למשקיעים; בלנדר (Blender), שמציעה הלוואות בין אנשים (P2P); ו-Showbox, שמאפשרת העלאת תכני וידיאו על בסיס שירותי ענן. כיום נסחרות בבורסה של לונדון 29 חברות ישראליות, בשווי כולל של יותר מ-10 מיליארד דולר.

נקיל ראת'י, מנכ"ל הבורסה של לונדון, אמר כי "ישראל היא אומת הסטארט-אפ, מקום מרכזי ליזמות, חדשנות, השקעות אסטרטגיות ויצירת הון. בורסת לונדון הייתה פתוחה מאז ומתמיד לכל העולם ובית למשקיעים בינלאומיים. אנחנו מאמינים כי באמצעות תוכנית ELITE נוכל למלא תפקיד מרכזי בסיוע לחברות ישראליות המבריקות והצומחות ביותר, תוך קידום צמיחתן ותרומה לחיזוק הקשרים בין בריטניה לישראל".

אבי כוכבא, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות בבנק הפועלים, אמר כי "שיתוף הפעולה בינינו לבין הבורסה הלונדונית יסייע לשני הצדדים להעמיק את הפעילות מול עולם החדשנות והיזמות בישראל. תפיסת החדשנות של הבנק מבוססת על תהליך ארוך טווח, שכולל את עצם הקמתה של חטיבת החדשנות בתחילת השנה, אשר בוחן גם שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גופים מובילים במגוון תחומים. הבנק פיתח בשנים האחרונות מערכת קשרים הכוללת מאות מיזמים, גורמי השקעה, מחקר וגופים אחרים שתומכים בתעשיית היזמות הישראלית. שיתוף הפעולה, במסגרת תוכנית ELITE ובערוצים אחרים, יאפשר לנו להרחיב את הקשר הזה, לטובת התעשייה הישראלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים