רפי שקולניק, נימבל סטורג': "החברות הישראליות צמאות לפתרונות אחסון חדשים"

"לעשות את מה שרגילים זה קל, כולל בעולם האחסון; אנחנו רוצים להראות שכדאי לארגונים לעבור את השינוי", אמר שקולניק, מנהל אזורי של החברה לאפריקה ואגן הים התיכון

רפי שקולניק, מנהל אזורי של נימבל סטורג' לאפריקה ואגן הים התיכון. צילום: קובי קנטור

"החברות הישראליות צמאות לפתרונות אחסון חדשים. הן מבינות שעולם האחסון עובר שינויים, ושכדאי להן לאמץ אותם, כדי להתקדם ולהצליח יותר", כך אמר רפי שקולניק, מנהל אזורי של נימבל סטורג' (Nimble Storage) לאפריקה ואגן הים התיכון.

שקולניק דיבר בכנס הלקוחות של החברה, שהתקיים הבוקר (ה') באולם האירועים LAGO בראשון לציון. האירוע הופק על ידי אנשים ומחשבים והשתתפו בו מאות לקוחות ושותפים של נימבל סטורג' בישראל. שקולניק הנחה את האירוע יחד עם פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

הוא ציין בדבריו כי נימבל סטורג' פעילה בישראל פחות משנתיים וכבר הגיעה כאן ל-50 לקוחות בשיתוף פעולה הדוק עם שותפים עסקיים מקומיים.

"הסלוגן של האירוע הוא העידן החדש של האחסון. לעשות את מה שרגילים זה קל – אנחנו רוצים להראות שאפשר וכדאי לארגונים לעבור לעידן הזה", אמר שקולניק.

"המטרה: פחות שטח רצפה ויותר ביצועים"

בהמשך דיבר צ'רלי ווייטפילד, מנהל ה-SE של נימבל סטורג' לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). הוא ציין כי החברה מעסיקה באזור זה כ-150 עובדים, שמשרתים יותר מ-1,200 לקוחות בכ-20 מדינות, בהן צרפת, סקנדינביה, מדינות הבנלוקס, ישראל ומדינות באפריקה.

צ'רלי ווייטפילד, מנהל ה-SE של נימבל סטורג' לאזור EMEA. צילום: קובי קנטור

צ'רלי ווייטפילד, מנהל ה-SE של נימבל סטורג' לאזור EMEA. צילום: קובי קנטור

"המוקד של ארגונים רבים כיום הוא לעשות את הדברים ביעילות ותוך חסכון בהוצאות. הם רוצים לעשות יותר בפחות, ונימבל סטורג' מספקת להם את זה בעולם האחסון", ציין.

"המטרה שלנו היא להקטין את הדטה סנטר, את שטח הרצפה שבו משתמש כל ארגון", אמר ווייטפילד. לדבריו, "אפשר לעשות זאת ובמקביל להגדיל את הקיבולת ואת הביצועים".

הוא הוסיף כי "יש שתי דרכים להצעת פתרונות המבוססים על פלאש (Flash): האחת היברידית – טובה להמשכיות של האפליקציות, למעט אלה שרגישות ביותר לביצועים, והשנייה היא All-Flash, שטובה לרוב האפליקציות הרגישות ביותר לביצועים אבל יקרה מדי ליתר".

"כך או כך", אמר, "אחד הדברים החשובים באחסון הוא הגיבוי – שיהיה אמין ולכמה שיותר זמן. רצוי שארגונים שעדיין לא עשו זאת ייקחו את הדברים בחשבון וייערכו לכך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים