טוויטר: הציוצים הארוכים יוצאים לדרך

הגבולות הגמישים של התווים ברשת המצייצת נכנסים לפעולה, והמצייצים יכולים לנקות את הגרון, או יותר נכון להכות במקלדת, למרות שבפועל בסופו של דבר לא מדובר בשינוי משמעותי במיוחד

רגע עם טוויטר

כבר לפני שנה התחלנו לשמוע דיווחים על כך שטוויטר (Twitter) עומדת לשנות את מדיניות המיקרו-בלוגינג שלה ולאפשר למשתמשיה להאריך את הציוצים שלהם, אבל רק עכשיו סוף סוף יוצא השינוי אל הפועל.

השינויים שעליהם הכריזה החברה במגבלת התווים מתחילים להגיע למשתמשים. משמעות העדכון היא שתמונות, קבצי GIF, סקרים, קטעי וידאו וציוצים שכוללים ציטוטים כבר לא נכללים במסגרת מגבלת 140 התווים לציוץ, שאפיינה את היישום והאתר מראשית דרכה של טוויטר.

בעוד שהגבלת 140 התווים לציוצים הסטנדרטיים אינה משתנה, מדיה מצורפת וציטוטים לא ייכללו עוד במגבלה של המשתמשים, ויכולים מעכשיו להיות ארוכים יותר.

לפי טוויטר, החברה מתכננת לערוך שינוי דומה גם בתגובות – ולאפשר שרשורי תגובות ללא מגבלת אורך – אך תכונה זו עדיין נמצאת בשלבי "בדיקה". החברה לא אמרה מתי שלב הבדיקה יסתיים.

10,000 תווים לציוץ? עוד רחוקה הדרך

אגב, מוקדם יותר השנה דובר מפורשות על כך שעדכון מתוכנן ירחיב את ספירת התווים לעד 10,000 – שמועות שמנכ"ל החברה, ג'ק דורסי עצמו, הופיע בכדי לאשר, ואז שב והכחיש בחודש מרץ. נכון לכעת, אם לטוויטר עדיין יש תכניות לכאלו תמורות משמעותיות, העדכון הנוכחי שנכנס לתוקף אתמול (ב') הוא צעד קטן באופן משמעותי משינוי שכזה.

למרות שהשינויים יעזרו למשתמשים להכניס קצת יותר תוכן לתוך הציוצים שלהם, האפשרויות החדשות לא אמורות להפוך את הציוצים לארוכים יותר באופן משמעותי. התמונות, למשל, נהגו לגזול עד 24 תווים נוספים, אז על אף שעכשיו יתאפשר להכניס מילה נוספת, או שתיים, לא תהיה לשינויים השפעה כל כך גדולה על יכולת הביטוי של המשתמשים, שאחדים מהם כבר הגיבו על השינוי בתהייה אם לא הגיע הזמן להכניס לשירות גם כפתור עריכה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים