Software AG רכשה את CONNX – במסגרת תוכניתה ליישום מוצרי Adabas & Natural

מהרוכשת נמסר כי הרכישה היא חלק מתוכניתה לפיתוח, יישום ותמיכה במוצרים אלה עד 2050 ואף מעבר לכך ● לא נמסרו הפרטים הכספיים של העסקה

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

Software AG הודיעה כי רכשה את CONNX – ספקית טכנולוגיית אינטגרציה ורפליקציה ללקוחות Adabas & Natural. סכום הרכישה לא נמסר.

CONNX, הממוקמת בעיר רדמונד במדינת וושינגטון שבארצות הברית, היא בעשור האחרון שותפת OEM של Software AG. המוצרים שפיתחה, ושנמצאים בשימוש לקוחות Adabas & Natural רבים ברחבי העולם, הם Adabas SQL Gateway, שמאפשר ל-Adabas להיפתח בצורה שקופה בפני כל יישום SQL, ו-Event Replicator for Open Systems, שמאפשר רפליקציה בזמן אמת של עדכונים הנעשים ב-Adabas לכל בסיס נתונים אחר.

מהרוכשת נמסר כי הרכישה היא חלק מתוכנית החברה לפיתוח, יישום ותמיכה במוצרי Adabas & Natural עד 2050. תוכנית זו מיועדת לתמוך בלקוחות Software AG וכפי שעלה בסקר שנערך באחרונה, 98% מלקוחות Adabas & Natural מבססים את היישומים העסקיים והאסטרטגיים שלהם על פלטפורמות אלה. באמצעות מינוף כל יכולותיה הדיגיטליות ליישומי Adabas & Natural, משיקה Software AG פורטפוליו שירותים נרחב.

"לקוחותינו מפתחים יישומים קריטיים עתירי ביצועים על בסיס Adabas & Natural מזה 40 שנים. תוכנית Adabas & Natural 2050 נותנת מענה ממוקד לקוח לשימור הערך האסטרטגי והרלוונטיות של היישומים של לקוחותינו ואת ההשקעה של מיליארדי יורו הגלומה בהם", אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל.

לדבריו, "התעשייה חווה כרגע חילופי דורות ויש צורך להבטיח אופק של פיתוח ותמיכה לאורך השנים הבאות במוצרים אלה – גם מעבר ל-2050 – באמצעות מתן סל שירותים למענה לכל תרחיש. תוכנית השירותים המנוהלים של Adabas & Natural מספקת הגנה על ההשקעה ועל מחזור החיים ביישומים קריטיים – באמצעות שירותים כגון DBA מרחוק, תחזוקת יישומים ותמיכה בתפעול. רכישת CONNX היא חלק מרכזי מסל שירותים זה".

"CONNX היא שותפה של Software AG לאורך יותר מ-10 שנים, ומספקת ללקוחותיה פתרונות SQL למשימות קריטיות ואינטגרציה", אמר דאגלס ד. רייט, מנכ"ל הנרכשת. "הרכישה ממחישה את התוכנית של Software AG להמשיך וליישם את פתרונות Adabas & Natural מעבר ל-2050".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים